Hjertelig andesalat

I dag var det løksuppe her på dagtid. Fint å ha litt enkel mat på lørdag. Jeg hadde lyst på noe lett og fresht til kvelds. 

Derfor lagde jeg noe jeg hadde på en tapaskveld. And, anrettet på hjertesalatblader.

Andebryst, 2 stk. Jeg fjernet skinnet, vakumerte filetene, 58 grader 3 timer 

Skinnet klipte jeg i strimler med en saks og stekte de i olje.

http://lillasjel.blogg.no/1385990951_ofte_er_det_nok_at_no.html

Jeg brukte agurk, tomat, vårløk, granateple, broccoli og hoisinsausc. 

Hjertesalat som har fått bade i isvann en stund. Tørk av de på papir, det glemte jeg.

Kjøttet var mykt, mørt og nydelig.

Så var der bare å dandere og slafse i seg. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg