Dag 15, del 2, Lakselv – Vardø


Midnattssol i Vardø
 

Etter lunsj gikk turen videre.

Hvorfor har jeg aldri fått med meg hvor fint det er her oppe.

Man hører så mye om Lofoten og ja det er spektakulært der, men her er det nesten enda finere.

Det er så annerledes for det er så mye flatere, med vidder og vann og vakre fjorder.

Jeg er glad vi tok turen.


Mange steder lå det store områder med Stein, så her har det nok vært vann eller is en gan for noen tusen år siden


Børselv


Lebesby

I motsetning til Lofoten hvor vi ikke så noen få meter rundt neste sving, så vi her veien endeløs fremfor oss.


Noen samiske navn er lit vanskelig å uttale


Tana bru

Enda har jeg mange bilder før jeg er fremme i Vardø og siden dette blir min feriedagbok, klarer jeg ikke å utelate mange av de fine bildeminnene.

Derfor blir det en del 3 av denne dagen hvor vi kjørte over 60 mil.
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg