Er vi på samme frekvens

Energier svinger i frekvens

I likhet med radiosignaler fungerer vi best når vi finner den riktige frekvensen for oss selv

P4 og Radio Norge må ha den rette frekvensen for å være tydelig og klar

Vi må ha den rette for å føle oss bra

Våre frekvenser kan også svinge når det er dårlige forhold

Akkurat som radiosignalene

De skurrer også hvis ikke vi får tunet inn riktig

Vi mennesker svinger mye i energifrekvens

Er du nedfor eller irritert og sint, synker du i frekvens

Er du høyt oppe i humør, svinger  energiene dine høyere

Har du opplevd at plutselig trives du ikke lenger sammen med en du før har gått godt sammen med

Dere finner ikke tonen lenger

Hvorfor tror du det blir sånn

Kan det være at en av dere har skiftet frekvens

Dere når hverandre ikke  på samme måten lenger

Dere er i utakt

Det behøver ikke være sånn for alltid

Plutselig kan dere igjen svinge sammen

Danse i samme rytme etter de samme tonene

I takt igjen

 

Når man åpner opp for det åndelige, øker frekvensen på energiene

Du åpner mer opp for energikanalen

Du stiger opp på et høyere frekvensnivå

Nesten som et noteark

Det vil fortsatt være svingninger mellom det høye og det lave

Men du vil være i en annen toneart

Da vil fallet ned igjen være større

Jo høyere du klatrer, jo lenger er det jo ned hvis man faller

Når man er nede, lengter man opp igjen

Men når man blir stabil vil man ikke så lett snuble

Da vil man stå støtt i egen kraft

 

I dag har jeg brukt naturen til å løfte energiene mine

Den første hestehoven

De fine krokusene

Det er vår i luften

Små mirakler som man kan gjøre til store gleder inni seg

Det er frekvensøkning

I dag

10 kommentarer
    1. Herlig måte å beskrive det på. Og mye av det stemmer jo med sang og musikk. Jeg har jo tilbrakt hele helge i 18 timer med første øving i et prosjektkor, som jeg blogget om i går. Og der gjelder det i høyeste grad å få frekvenser til å svinge i takt og skape vakre overtoner. Da blir det vakkert, da blir det kor og ikke en gjeng med solister som krever sin plass 🙂

    2. Nydelige våren. Jeg er “nede” og får ikke ting til. Kjenner ikke noe, føler ikke noe, får ikke konsentrert meg på meditering, har ikke lyst å meditere. Så da var det kjekt å lese dette, vite at det kommer tilbake. Tror vi er på samme frekvens jeg, du vet jo hva jeg behøver av ord. Jeg nyter livet og våren, og så venter jeg til det kommer tilbake 🙂 <3

    3. Husk at du har nettopp tatt et stort steg. Da trenger du igjen stillstand til alt det nye har stabilisert seg. Det var nettopp dette jeg snakket om. Det er som om man er i en rus og plutselig får man ikke dopet sitt og man blir frustrert. Flyt bare i det. Ta en dag om gangen. Ikke press deg til meditasjon. Gå heller en tur ut. Gjør det du har lyst til. Og så plutselig kjenner du at wow, nå har noe skjedd igjen og du føler deg enda åpnere.<3 Min matgale verden:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg