Det er så rart

Det er så rart.

Jeg holder på å jobbe med det som jeg planlegger skal bli bøker.

Ordene blir så annerledes når de blir skilt fra bildet

Det er som om det blir nytt  for meg på et vis, annerledes.

Merkelig for det er jo samme tekst og samme bilde.

Eller synes du det er likt?

Jeg er så frossen.
Jeg føler blodet mitt fryser til is.
Kan du varme meg.
Kan du gi meg litt godhet,
nestekjærlighet og omsorg.
Jeg tror det vil tine sjelen min.

Jeg er så frossen, ser du det.
Kjære venn, kjære sjelevenn,
kan vi varme hverandre.
Det er en kald verden ute der.
Vi trenger hverandre du og jeg.
Jeg er så frossen, kjenner du det.

Jeg tror jeg holder på å tine nå.
Jeg kjenner varmen din.
Jeg kjenner den i hjertet mitt.
Takk for at du var der for meg.
Jeg trengte deg.
I dag

 

ps. Jeg får ikke til å bruke spørsmålstegn, hva gjør jeg med det 😀

12 kommentarer
    1. Jeg synes det blir annerledes, men egentlig veldig bra, ordene dine får mer fokus når de leses uten bakgrunn.. Man tar en titt på bildet, og det GIR noe det også til sammenhengen, men det stjeler litt mindre fokus når det er skilt 🙂

    2. Ble veldig forskjellig ja, tydeligere tekst på det nederste..men fint på hver sin måte .. så spennende med bokprosjekt da :)) God helg til deg <3

    3. Kjempespennende med bokprosjekt.
      Ja, det blir en forskjell med tekst og bilde hver for seg.
      Jeg synes det var best med tekst på bilde. kanskje du kan gjøre begge deler….?
      Tekst på bilde er jo de jeg assosierer med lillasjel

    4. maiken: I bøkene blir tekst og bilde hver for seg. Hvis ikke tror jeg ikke det blir tydelig nok på trykk og i så fall må jeg jo ha dobbelt opp med bilder, for nå har jeg bilde på ene siden og tekst på andre 😉 Lillasjelen består av flere ansikter vettu,hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg