Enda mer tilfeldigheter

 

Forrige uke, 19. november, var jeg på facebook

Der er jeg ganske så mye

Jeg spiller nemlig et par spill der

Det ene, Castleville, der kan man chatte med de man er i allianse med

Jeg chatter med ei fra Bulgaria

Hun forteller at hun lager drømmefangere

 

 

Jeg svarer så at jeg har en drømmefanger spesiallaget til meg

For noen år siden bestilte jeg en fra Danmark

Damen som lagde den går inn på mine energier

Hun fester så på ting hun føler jeg skal ha

Det fulgte også med mange sider der hun forklarte hva som var der

Hun skrev og hvorfor hun knytte inn de ulike tingene der

Frøken Bulgaria blir svært interessert i denne drømmefangeren

Vi legger hverandre til på facebook og jeg sender henne bilder

Hun sier at en sånn vil hun ha

 

Nå er det mange år side jeg bestilte denne

Men…..”tilfeldigvis” ryddet jeg i gamle papirer dagen før, så jeg vet hvor papirene ligger

Jeg finner dem og søker opp Pialicia Palm, som har lagd drømmefangeren min

Jeg finner ut at hun desverre har gått bort

Jeg ser og en ting til og det er at hun gikk bort i november i 2013

Hun ble begravd 19. november i 2013

Husker dere hvilken dato jeg sa dette skjedde

Jo, 19. november 2015

Tilfeldig?

 

 

Jeg tror ikke det er tilfedlig

Noe er det Pialicia vil meg.

Det står og en artikkel til der når jeg googler

En norsk dame som beklager Pialicias bortgang

http://www.alternativverden.com/drommefang.html

Impulsiv som jeg er …………og kanskje med et lite dytt i ryggen, finner jeg henne på facebook

Jeg skriver en melding til henne og forteller om “tilfeldigheten”

Pialicia skriver i min historie at jeg har en svane som et av mine kraftdyr

Det forundrer meg derfor ikke så mye når Evy-Ann “tilfeldigvis” har navnet Winterswan

Dette fordi hun har indiansk tilhørighet

 

“Tilfeldigvis” er hun kunstner

Hun lager energibilder

https://www.facebook.com/Maleri-og-energibilder-306147096086661/?pnref=lhc

Nå er både jeg og Evy-Ann åndelige mennesker

Dette kommer ikke som noe stort sjokk på oss, at vi blir ført sammen på denne måten

Slike “tilfeldigheter” skjer hele tiden når du jobber med det åndelige og er åpen for det

Det falt derfor naturlig for oss begge å knytte denne kontakten

Hva vi skal lære av hverandre, vet vi ikke

Kanskje skulle vi bare knytte energiene våre sammen

Det første jeg gjorde, var jo å vise henne Lillasjelbildene mine

Og hun sa ja med en gang til et samarbeid

Jeg holder jo på å forberede bøkene jeg skal prøve å få gitt ut

Kanskje vi en gang gir ut en bok sammen

Det er ingen vits i å spekulere på hva som skal skje

Vi vet at det skjer av seg selv

Vi snakket sammen på facebook lørdagskvelden

Jeg går så og lager meg en brødskive og titter “tilfeldigvis” på datoen på melken

Der står det 22.11

I numerologien er både 11 og 22, sterke tall, så jeg ler litt for meg selv

Så ser jeg “tilfeldigvis” på de to klokkene over ovnen og begge blinker 22.11

Da ler jeg høyt

Dette er den 21.11, om kvelden, men når Evy-Ann svarer på meldingen min står det 1.11  22.11

Spennende dager i den “tilfeldige” verden

 

Lytt til hjertet ditt

Da kan det skjer mange spennende ting

I dag

 

ps. Kanskje skal jeg oppfordre andre om å skrive om merkelige “tilfeldigheter”

 

Jeg var ferdig å skrive, lette etter riktig bilde når Runar Halonen la ut denne, og jeg følte at denne skulle være med i dag. Sånn er det å følge hjertet. Man gjør ting man føler er riktig uten å helt vite hvorfor. Det viktigste er at det man gjør, er av det gode. Lykk øynenen og nyt.

14 kommentarer
    1. skal si livet ditt er fyllt av spennende tilfeldigheter :)) jeg har nok ikke noe slikt å skrive heim om selv :))men litt morsom da å lese andres opplevelser

    2. Jeg har opplevd “tilfeldige” ting jeg også. Noe som har gitt meg tanker om hva det kan bety. Men jeg har likevel aldri kommet til noen skikkelig konklusjon.
      Drømmefangere fascinerer meg. Og jeg ble så glad her om dagen, da datteren min viste et maleri hun hadde malt, som farmoren skal få til jul. Der hadde hun malt en drømmefanger 🙂 Og jeg sitter og ønsker at maleriet skulle være til meg 😉 Hehe 🙂
      Drømmefangeren din er veldig fin, med fine fjærer og symboler 🙂

    3. Spennende det da..om jeg skulle skrive en merkelig “tilfeldighet” akkurat nå ..måtte det være at du nevner Runar Halonen …for han bor vel i Mjøndalen (har iallfall gjort det ) OG jeg bor jo i Mjøndalen..hehe..så at jeg leser din blogg og du nevner ham er jo litt tilfeldig iallefall…stilige slike drømmefangere :)) Klem <3

    4. Utrolig spennende lesning! Og tilfeldig tja jeg tror og det er mye som er der vi må bare åpne opp som du sier…det er gåsehud å lese 😊 dato og tall kombinasjoner er jeg og opptatt av. Søkte ny jobb og det er der jeg er nå på Sunniva. Da jeg så den visste jeg at jeg måtte søke. Min mor døde av kreft og dette er jo på den lindrende enhet i Bergen. Så var jeg til intervju og skulle vente på svar. .4 dager før min mors dødsdag 6 år etter hun døde, bare visste jeg at jeg kom til å få beskjed om at jeg hadde fått den og at de kom til å ringe den 26 august (dato da min mor døde) jeg var på graven hennes da de ringte meg på dagtid. Og jeg fikk den ….den episoden overbeviste meg om en god del. Og jeg har merket mye annet også.😀 bare å åpne opp for dette..men det er jo vanskelig. .😊 klem og takk for lesning!

    5. Lindusen: Det aller viktigste er nok å godta og se det uten å forstå, vi vil så gjerne vite vi mennesker. Det andre er å la det åpne seg opp og la seg lede uten å stresse. Stole på at alt kommer akkurat når det skal. Men du verden det er en fascinerende reise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg