Energier er spennende på bilde

Jeg har tatt mange bilder de siste årene og de har sett helt ordinære ut som bilder skal.

 Men på Arthur Findlay ble noen av de litt annerledes.

På vei gjennom parken tar jeg bilder om kvelden. Jeg stiller kameraet så det tar to bilder etterhverandre, et med og et uten blitz.

Det første bildet viser at det er helt klart ute, ingen tåke av noe slag.

Med blitz, fint og klart

uten blitz

Dette bildet er tatt like etterpå.

Her er det tydelige orber. Noe jeg aldri har fått på mine bilder før.


Her ser vi igjen energier, men disse var svakere
Mens med blitz ser vi de ikke


En liten orb og noen flere litt lenger ned.

Dette bildet av meg er tatt samtidig med det første i innlegget. Jeg gikk videre og Anne-Berit tok bilde av meg med sin mobil. Ganske så heavy når du ser på bildene og ser at de andre er helt klare og fine.

Anne-Berit Ingebo healer hesten. Det kan vel egentlig ikke være noe tvil. Se hvordan det lyser rundt armen hennes.

De som kjenner meg vet at jeg er skeptisk til mye før jeg finner det ut på egenhånd. Når jeg ser disse bildene og vet at de ikke er tuklet med på noe slags vis, da sier det seg selv at nå må energiene være mer synlig enn de har vært før. Jeg har ihvertfall aldri fanget dem hverken med fotoappparat eller mobil.

Etter at jeg fikk det bildet med energiene på, gikk jeg ut en kveld senere for å se om jeg fikk flere, man da var det ikke noe å se.

16 kommentarer

Siste innlegg