Jeg overgir meg

Det nytter ikke å gruble

Det er vi vel skjønt enige om

Likevel gjør vi det

Ihvertfall gjør jeg det

Jeg sier at nå er det slutt og så fortsetter jeg grublingen

Eller jeg tar en pause og overgir meg

For deretter å begynne på igjen

Jeg blir drittlei av meg selv

 

En kveld denne uken sa jeg på nytt

Nå gidder jeg ikke mer

Nå gir jeg meg enda over

Jeg må jo ha ting inn med teskje virker det som

Sakte men sikkert har kroppen min igjen funnet freden

Energiene er tilbake i meg, de av den åndelige sorten

Det er deilig

I dag

 

 

 

4 kommentarer
    1. Det er ingen tvil om at grublerier tar mye plass.
      Jeg har blitt flink til å legge de bort. De skal ikke forstyrre meg rett og slett.
      Når de sniker seg inn så henter jeg langkosten og koster i vei…
      Jeg vil ikke dit. Det er så skadelig for meg, og det vet jeg.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg