Jeg liker puslespill

 

Det første jeg sier når jeg får et medmenneske i healingstolen er:

Her er det du som er sjefen

Du bestemmer alt

Vil du snakke, så snakker du

Vil du tie, så tier du

Vil du sove, så sover du

Hvis du vil snakke, er det opp til deg hva du snakker om

Av og til stiller jeg spørsmål, og da kan du velge om du vil svare eller la være

Jeg forteller også at jeg styrer ingenting

Jeg åpner opp for healingenergiene

Jeg forteller at hvor de går og hvordan de virker, kan ikke jeg påvirke

Kanskje vil det være til god hjelp, kanskje ikke hjelp i det hele tatt

Oftest går jeg i en lett transe

Da sitter jeg med lukkede øyne og konsentrerer meg om energiene

Kjenner på de liksom

Lytter om jeg får beskjeder

Ofte gir nemlig kroppen som sitter der fra seg informasjon

Dette tror jeg ikke den hadde gjort, hvis det ikke hadde vært viktig

Den gir ikke fra seg informasjon hivs den i stolen ikke ønsker det

Dette styrer vi selv

Ingen trenger å være redd for å bli “avlyttet”

Det er ikke sånn at jeg vet hva noen tenker

Hvis jeg føler at det er riktig, kan jeg derfor spørre

Har du vært vitne til en brann når du var barn

Har du vært i en alvorlig bilulykke

Jeg er svært forsiktig for jeg vil ikke presse noen

Samtidig tror jeg nok at kroppen forteller dette fordi den opplevelsen har satt seg i sinnet

Som en lten energipropp som har fått vokst seg større

Den trenger derfor å gå

Det gjør den ved å få kommer frem

Ofte skal det ikke mer til

Er det mer alvorlig, bør de oppsøke faglig ekspertise

De som kommer til meg og sliter psykisk, får bestandig det rådet

Jeg gir meg ikke ut for å være noe psykolog

Healing er ingen tryllemiddel

Det er kun et hjelpemiddel

Skal man bli frisk må man ofte gjøre en innsats på ulike områder

Man må hjelpe til selv ved å gjøre de endringer som skal til

Ofte er det mange ting som trenger å komme på plass

Det er sjelden nok kun å få healing og så blir man frisk som en fisk

Som regel er det en hjelp på veien

Hvis man ikke ønsker det, da hjelper det sjelden

Man får små biter og så setter man det sammen som et puslespill

Ved å samarbeide er det lettere å få bildet helt

Når kroppen samarbeider og gir fra seg sånne biter, da er det veldig fint

Så må man sammen lytte og pusle

Likevel er det slett ikke sikkert at man blir helt frisk

Men det som er målet, er å få det best mulig i den tiden man har på jorden

Livet er som et puslespill

Eller som Forest Gump sa det, a box of chocolat

Hver bit er ulik, med ulike smaker

Noen er gode, noen ikke, og vi vet ikke hvordan vi smaker før vi tør å prøve dem

Sammen danner de en konfekteske, vårt liv

Takk for at jeg får være en liten bit i ditt puslespill

I dag

#healing #husrens #energi #fjernhealing #åndelig #spirituell

8 kommentarer
    1. Ja, ydmykhet og varsomhet er viktige faktorer når en skal jobbe på den måten du gjør. Det virker absolutt som om du er bevisst på den biten. Det er ikke alle som skjønner dette. Jeg synes du beskriver fremgangsmåten din på et tillitvekkende vis. Du har lagt deg på et lavt prisnivå, og du sier jo også at dette er oppstart-priser. 🙂

    2. karidansen: Ja, så lenge jeg driver på hobbybasis så er lave priser helt ok. Både skatteetaten og nav sier hobbyvirksomhet er ok, så lenge det ikke dreier seg om for store summer. Da må jeg starte enkeltmannsforetak og betale skatt, osv. Foreløbig bruker jeg det jeg tar inn til å gå kurs osv, for å videreutvikle meg så jeg har ikke noe netto inntekt av det. Jeg har jo også pusset opp et rom, så jeg har hatt utgifter der 🙂

    3. Ja, slik tenker jeg også. Foreløpig driver jeg på hobbybasis – litt sånn i ny og ne. Jeg har også pusset opp et lite rom hjemme der jeg tar i mot kunder til massasje, sånn dann og vann…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg