Sammen bygger vi ut lysnettet, bli med da vel .

 

Og så skjedde det igjen

Noen ord falt ned

En avtale ble gjort mellom to sjeler

Vi strekte opp en linje mellom oss

Vi kan kalle det en energiledning

Via den  sendte vi hverandre gode energier

Jeg tenkte at sammen bygger vi ut lysnettet

 

Ja, det er nettopp det vi gjør

Vi møter våre samarbeidspartnere

Det skjer på ulikt vis, men facebook er en fin arena

Selvfølgelig møtes vi real life også, i dagliglivet og på reise

Vi møter mennesker vi liker og nye vennskap dannes

Eller korte møter der man knytter kontakt for så å gå videre igjen

Vi spinner nettene våre sammen

Sender ut gode energier i ubetinget kjærlighet

Kjærlighet til livet og våre medmennesker

Healende energier

 

 

Når vi slår oss sammen på denne måten, skjer det store ting

Nettet av lysende gode tanker blir større

Det brer seg utover landet, utover verden, ja helt ut i universet

Vi er bare kanaler

Kanaler for energi

Kanskje har du sett energien

Av og til når man er mange sammen, blir energiene mer synlig

Jeg har selv sittet på kurs og viftet med fingrene og sett det grønne lyset som strålte fra hver eneste finger

Det så akkurat ut som nordlyset

Ganske så fascinerende

 

Man må komme til et steg der man bestemmer seg

Man må ville

Man må ville noe med eget liv

For det er nettopp det vi gjør med eget liv som får ringvirkninger

Vi finner fred med oss selv og så når vi ut til andre

Da kan vi spinne nettet vårt av gode tanker

Bli med da vel

I dag

 

 

12 kommentarer
    1. Så fin blogg du har! Jeg hadde blitt kjempe glad for en kommentar tilbake på min blogg også, det hadde jeg satt kjempe stor pris på! Ha en fantastisk dag videre, kos deg! 🙂 Klem fra meg!

    2. Du er god til å sette ord på det. Jeg har også vært på en del kurs i alternativ – verdenen. Det med å sende ut energier….. jeg vet det så vel…..men det er ikke alltid jeg klarer det. Det hender seg at det kommer noen Sinnafrustrasjonsenergier fra denne dama….. Så går det en liten stund …… og så ser jeg at jeg overreagerte, eller kanskje trakk helt feil slutninger……. Det VAR ikke slik jeg trodde, der jeg satt på min høye hest eller sto fast i min egen gjørme…. 😉

    3. karidansen: Det gjør det her også, så ta det helt med ro, både sinna og være lei seg frustrasjonsenergier,hehe. Men målet er å klatre fort opp igjen i energi, for jeg ser at jeg skaper mer drama når jeg først er der nede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg