Kjenner du tvilen ?

 

Livet mitt begynner nå
Akkurat nå
Har jeg ikke hørt det før
Hver gang jeg har disse lykkelige øyeblikkene
De øyeblikkene du vet at du er der du skal

Disse øyeblikkene av glede
En stor fryd fyller deg
Du er takknemlig for livet
Du ser at alt du har trodd på er riktig
Alle de tunge stundene forsvinner fra minnet mitt
De betyr ikke noe lenger
De er fortid

 

 

Stemmen inni meg kviskrer at dette har du sagt før kjære
Du vet at jeg kommer igjen
Jeg heter tvilen og jeg kommer til deg når du er nede
Da er du svak og åpner lett døren for meg så jeg slipper inn
Nå er du oppe igjen og jeg er utestengt
Men det skal du vite, at jeg følger med deg
Jeg påvirker deg så godt jeg kan
Så snart du kjenner du daler, slår jeg til igjen
Og vips så har jeg kontroll igjen

Lær deg å nyte øyeblikkene av lykke
Jo flere du samler på, jo vanskeligere blir det for tvilen å ta bolig i deg
Nyt livet
Nyt dagene
Nyt det å være tilstede i eget liv
Nyt det å være deg
Nå har du lært deg selv å kjenne
Du har akseptert hvem og hva du er
Du har lært at fortid er nettopp det, fortid
Nå er du i nåtid
Da kan du ta ibruk din skaperkraft
Skape din egen morgendag
Det gjør du ved å glede deg over dagen i dag
Øyeblikket akkurat nå
Øyeblikket av lykke
Akkurat nå
Idag

 

8 kommentarer
    1. Ja, det gjør jo ingenting om man begynner med disse: NÅ BEGYNNER LIVET -øyeblikkene flere ganger. VI går på igjen, og det er bra, og tror at NÅ vet vi alt og kjenner oss selv helt, og så gjør vi ikke det kanskje, men vi starter på nytt og på nytt 🙂 med litt mer erfaring hver gang 🙂

    2. Jeg øver meg også på å være” Her og nå”..og noen dager faller det meg lett…men andre dager kan man være bekymret eller ha så mye smerte at man ikke klarer det helt …
      Men alt i alt setter jeg pris på alt det fine i livet :)…Du skriver på en veldig fin stemningsfull måte :))
      Ha en flott dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg