Sære, nye tanker dukker opp i mitt hode

Ja, som jeg så ofte sier, så er jeg kanskje litt rar

Jeg liker å være litt rar, tenke litt annerledes

Her om dagen kom noen tanker dalende

Jeg er jo veldig opptatt av det åndelige

Jeg tror mer og mer at energiene våre ikke blir borte, når kroppen vår ikke vil være med mer

Samtidig er jeg gruelig skeptisk også

Det høres litt rart ut kanskje, men jeg er det

 

Av og til får jeg readinger eller jeg leser kanaliseringer fra andre, eller jeg får ord selv

Jeg er åpen til det de sier til meg, men samtidig må jeg føle på det

Jeg bestemmer meg aldri for at yes , dette stemmer

Men jeg lar det ligge der som et kanskje

Akkurat nå er det tidligere liv, jeg spekulerer litt på

Det vil si, jeg grubler ikke, men lærdommen kommer liksom dalende ned på ulike måter

Det begynte med at noen fortalte meg om mine tidligere liv

Skeptikeren i meg hoppet jo av glede

Dette var god mat syntes den

 

Jeg spør meg så

Har vi virkelig levd flere liv

På vei på loftet for å hente en bok om lystemplene i Egypt, starter så noen ord å komme

Jeg går ned igjen  og skriver:

  • Mens jeg hentet boken spør jeg meg,hvorfor skal vi lese om Egypt og jeg får til svar, for vi skal dele energiene. Det er og en grunn til at vi skal ha kontakt med hverandre og andre sjeler, for energiene utvikles, blir sterkere og det blir bedre for de neste som blir født og sammen skapes jorden

    Derfor føles det og som om dere har levd før for de energiene er med dere og dere har tilgang til alt hele tiden, både før dere kom hit til jorden og når dere går over igjen

  • Dere har tilgang til alle mennesker og alle verdener, men dette kan og være farlig, derfor kan det ikke gis tilgang for alle, for det må brukes når du er klar for å bruke det i kjærlighet, ikke ondskap. Du har jo nå lært om hvor sterkt dere er medskapere, derfor må dere ha grunnleggende kunnskap før dere får tilgang til alt

    Dere har og ulike oppgaver og derfor tilgang til ulike energier og hjelpere, guider, engler og mestere

  • Dere har og ulike målgrupper, noen skal være mer synlig mens andre mer anonym
  • Alt dere gjør er for utviklingen sin skyld, for at lysets energi skal kunne ta nye former, utvikles videre. På kloden som heter jorden har man forsket på ondskap og hva det gjør med menneskene. derfor er oppgavene til de sjelene som blir sendt til jorden, å omskape det mørke til ål bli lys igjen, dette er en viktig jobb hvis ikke vil ikke jorden bestå

    Dere har ikke levd før i den form dere er nå, der er kun lys og energi, men denne gang i en menneskekropp, men de som har tillatelse får tilgang til energier i andre verdener og fra andre tidsepoker for å lære

  • Det å være medskaper kan være veldig ødeleggende hvis man ikke vet å bruke det riktig, for det må brukes i kjærlighetens navn, ikke hatet
  • Det ligger et mørkt energilag over jorden og det er det lyset nå er i ferd med å løse opp , derfor er rensingen så viktig, derfor tar dere inn andre sitt for å kunne filtrere dette og gjøre det om til lys, det kjennes fysisk på kroppene deres, derfor kan dere få det kun i små porsjoner ettersom hva dere kan tåle

  • Vær lys, vær kjærlighet, det redder verden og vær forsiktig og ikke la dere lede dit dere ikke skal

 

Så spør jeg meg, ja hva var dette da?

Selv om det er mine ord, er jeg fortsatt skeptisk

Men kanskje er det sånn at når vi kommer til jorden har vi en livsoppgave

Noen skal vise oss mørket og noen skal rense det med lys

Kan det være at vi får utdelt et sett med kvalifikasjoner og talenter og personlighetstrekk som vi har behov for i vår jobb som menneske på jorden

At sjelen vår blir satt sammen nettopp for dette livet vi lever nå

At vi tar ned andre energier fra de som har gått veien før oss, for at vi skal få hjelp og visdom

At det derfor føles som vi har levd deres liv

Ja, jeg sier ikke at dette her er sant

Jeg sier heller ikke at det er løgn

Føl på det, ta det til deg eller forkast det

Jeg føler og at kun et bilde skal være med

Derfor får dere bare ett

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg