ORDENE JEG DELER

 

Ordene jeg deler er mine

Bare mine

Likevel deler jeg

Det føles riktig

Det føles godt

 

Jeg ser at folk blir grepet

Av mine ord

Fra mitt hjerte

Det gleder meg stort

 

Det kviskrer en stemme i mitt hode

De må ikke tro at jeg er sånn

Jeg er ikke alt jeg skriver

Jeg er ikke fremme der jeg skal

Jeg leter fortsatt

Jeg strever fortsatt

Men jeg er på vei

 

Tro ikke at jeg er noe bedre enn deg

Ja, jeg har ordene

Ordene som kommer fra mitt hjerte

Men jeg er ikke noe flinkere, noe varmere, noe snillere

Jeg er ikke noe som helst mer enn deg

 

Vi er på vandring sammen

Ordene blir gitt meg

De blir gitt meg for felles utvikling

De blir gitt meg så de kan deles

Selv om de er mine blir de også litt dine

Derfor høres de riktig ut også for deg

 

Sånn vandrer vi sammen

Du og jeg

I dag

 

10 kommentarer

Siste innlegg