EN VANLIG CRUISEDAG

Jeg møter en del mennesker som tror det er kjedelig på cruise. Jeg skal skrive noen innlegg om vanlige cruisedager for å vise at der er det slett ikke kjedelig. Dette første innlegget er fra den dagen vi var i Mykonos i Hellas

Etter en deilig frokost, slanger vi oss et par timer i solsengen.


Vi skal være i Mykonos klokken 13.00 så vi nyter innseilingen dit. Vi skal være i Mykonos til klokken 21.00 om kvelden



For de som vil ha lunsj finnes mange muligheter. Man kan gå på buffeten og spise inne eller ute, man kan spise ute på dekk der det er grilling, og man kan gå i en av restaurantene. Jeg spiste ikke lunsj ombord fordi jeg ville ha gresk salat når jeg kom i land.


Da ligger vi til kai og vi spaserer i land. Jeg skal skrive et innlegg til fra Mykonos med masse bilder. Det er kjempekoselig der.  Resten av reisefølget dro på badetur og hadde visst hatt det utmerket de også.





Det smakte himmelsk rett og slett.

Vi rusler rundt i Mykonos i flere timer. Nyter dagen og atmosfæren og går ombord igjen ca 17.30

Vi hadde denne kvelden valgt å bestille oss bord på den Italienske restauranten og i kveld skulle vi være bare to til middag. En sprudlende aperitiff gjorde seg godt.

Forretten er kommet. Sprøstekte blekksprutringer. Deretter ble det både hovedrett og dessert , så vi ble mette ja. Jeg skal skrive et innlegg om spesialrestaurantene vi var på ved en annen anledning.

Etter middag er det tid for en kaffe og  avec på dekk. Denne kvelden skulle vi være barnevakt, så det ble en tidlig kveld på oss.

Så fort gikk den dagen i Mykonos. Da er det godt å krype til køys og glede seg til neste dag.

#cruise #Middelhavet #Mykonos #Hellas

10 kommentarer

Siste innlegg