ALLE HJERTER GLEDER SEG

Kathrin Slydal sin side på facebook

https://www.facebook.com/pages/Mine-FoTos/383102391846334?fref=ts

Jeg føler glede inni meg hver gang jeg hører noen har startet sin åndelige reise

Hva jeg mener med sin åndelige reise

Med det mener jeg at man har startet å kjenne på, og å bruke sansene sine

Før var dette noe man ikke snakket om

Det var de kjente som Marcello Haugen og Snåsamannen og Anna Elisabeth Westerlund, osv

Det var de som hadde fått utdelt en gave

En gave som var å bruke healing og klarsynthet

 

Nå har vi vel oppdaget de fleste at det er ikke forbeholdt noen få

Alle kan ta i bruk disse sansene

Det vil si hvis de ønsker det

På samme måte som vi alle har sangstemme

Noen har en klokkeklar ren stemme

Andre har en litt hes, grov stemme

Mens noen synger falskt

Alle kan synge, men det er ikke alle det er like vakkert å høre på

 

 

Alle hjerter gleder seg over den utvikligen som er nå

Ja, ikke alle hjerter, men ihvertfall flere og flere

Det åndelige holder på å bli allemanseie

Og ikke noe kan glede meg mer

Det å se at vi kan nå hverandre, uten i det hele tatt kjenne hverandre

Vi kan nå hverandre med tankene våre

Ja, vi kan kanskje ikke snakke sammen rent bokstavelig

Men vi kan utveksle energier

Legg merke til det neste gang plutselig en person dukker opp i hodet ditt

Kanskje vedkommende tenker på deg

Eller kanskje har denne behov for litt gode energier

Hvem vet

 

 

Det er så mye vi ikke vet

Det handler jo mest om tro

For meg er det ikke noe vei tilbake

Det er en spennende verden der å utforske

Ekstra spennende i og med at det ikke er noe fasit

Man må kjenne etter hva som føles riktig

Da er det om å gjøre å ha beina godt plantet på jorda

En sunn skepsis i ryggsekken kan vær flott å ha med seg på reisen

God tur

Jeg gleder meg til å reise sammen med deg

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg