JEG BLIR GAL AV DUBBEDINGSER

Vet du hva en dubbedings er
Ja i mitt hode altså
Det er en eller annen dings som skal trykkes eller vris på
Jeg er ikke noe flink med dubbedingser
Jeg er egentlig flink til logisk tenking, men jeg får fullstendig panikk av dubbedingser

Akkurat nå sitter jeg på toget
Jeg reiser jo så sjeldent kollektivt, så det er litt skummelt i seg selv
Og så alle de dubbedingsene da
Huttetu
Bare der å komme seg på toalettet, røde knapper, grønne knapper, låseknapper
Ja jeg reiser så sjelden at det føles som om det hele tiden er nye
Kaffeautomat er det også, her er det komfortvogn
Det er mange knapper på den og, men kaffe ble det

Jeg har vært i Spania
Der hadde jeg det deilig
Men der var dubbedingser der også
Ja jeg skulle sikkert visst at man ikke stikker kniven ned i brødristeren
Mens den stod på
Det var bare et lite proff og et blink og så ble det svart
I hele huset
Ja jeg er ikke noe flink med dubbedingser, jeg sier jo det

Vi skulle stå opp halv to i natt for å kjøre på flyplassen
22.33 våknet jeg, måtte opp og tisse en lite dråpe eller to
Jeg skrudde på lyset, men det virket ikke
Da var det svart igjen
Jeg fikk panikk og tenkte hva har jeg gjort nå da
Men denne gangen var det ikke min skyld
Ved hjelp av lys fra mobil og et par telys, fikk vi pakket oss ut
Nå er det nok ekle dubbedingser
Jeg vil hjem
I dag

14 kommentarer
    1. Hehe, nei er ikke bare enkelt! Har det litt sånn jeg og, blir for mange av dem:)
      Morsomt skrevet, og håper du kommer deg hjem, til lys 🙂

    2. Ja, det duppedings-helvetet altså 😀 Jeg er ikke et hakk bedre enn deg…Skjønner ikke fletta…og akkurat som jeg ikke VIL skjønne det nesten 😀 Hi-hi Kom deg hjem, det er det beste 😀

    3. Du alså.
      Kan jo skremme mange de, men stort sett så trenger vi de. Helt sikkert. God tur, og velkommen hjem igjen..)

    4. Dubbedingser kan virkelig være til besvær, og jeg er ikke alltid venner med dem jeg heller…. Når det er sagt så liker jeg egentlig å fikle med dubbedingser, og jeg har en tendens til å skaffe meg noen av dem også :o))

    5. Duppedingser er ikke morro. Man bør ha god tid, + litt hjelp og rolig rndt seg når man skal undersøke duppedingser <3 Ha ei riktig god natt kjære du <3

    6. frodith: Ja, det er nesten som om hodet har bestemt seg for ikke å forstå. Jeg er jo egentlig ikke helt dum heller, men jeg får helt hetta og stopp i hodet . Og jeg prøver og prøver og får ikke til, og så kommer noen og hjelper meg, og de fikser alt så lett som bare det:)

    7. Vanja: Ja, vi trenger de jo, men hvorfor må alt endres hele tiden,hehe Og ja, deilig å være hjemme, men om tre uker drar jeg igjen og da blir det deilig også:) På vei til nye dubbedingser:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg