SOM EN MAGNET

 

Jeg lever jo lykkelig med mine tanker

Tanker som for mange er litt rare

Andre derimot føler tilhørighet og nikker gjenkjennende

Jeg tror at jeg er her på jorden for å lære

Samtidig så har jeg tilgang til visdom som ligger lagret langt bak i tid

Den visdommen kan vi lære å få tak i

Vi får den akkurat når vi skal ha den

Den kan ikke komme for tidlig for da vil vi ikke forstå

Og ja, det høres så rart ut at jeg har full forståelse for de som tror jeg er gal

Jeg er jo litt rar, det er morsomt det

Læringen denne uken har vært om tiltrekning

Ja ikke tiltrekning til det annet kjønn, men til energier

Negative energier går på lavere frekvenser

Høres det rart ut

Tenk deg litt om

Når du er sur og grinete noen dager, hva skjer da

Føler du kanskje ikke at da kommer all elendighet på en gang

Det hoper seg opp med alskens forviklinger

Ting går i stykker, folk er stygge mot deg, du krangler og sutrer og til og med været blir dårlig

Kjenner du deg igjen

Du er på lave frekvenser som igjen tiltrekker seg mer lave frekvenser og det baller på seg

 

 

Hva skjer når du er i godt humør

Når du føler deg strålende da går det meste bare godt

Folk er hyggelige, penger dukker opp uventet, møter du utfordringer så løser de seg mirakuløst

Kjenner du deg igjen

Er det ikke sånn det er

Positivitet går på høyere frekvenser og trekker til seg det gode

Forrige uke surmulte jeg

Ja, ikke riktig så ille, men jeg var ikke i form

Jeg hadde en klump i magen av bekymring

Det indre stresset la seg som en klo i mellomgulvet mitt

Det dro energien ut av meg

Jeg ble veldig sliten

Det rare var at jeg ville ikke ut av det

Jeg ville være der

Når jeg våknet om morgenen, gikk tankene i hodet mitt

Jeg pratet med meg selv, eller var det meg selv skal tro

 

 

Dialogen var sånn noenlunde sånn

Jeg vil ikke stå opp, jeg gidder ikke

Mariann, nå må du jobbe med hodet ditt, du må snu tankene dine

Nå trekker du deg selv ned

Ja, det vet jeg , men jeg gjør det likevel , jeg vil ikke opp igjen

Hvorfor gjør du sånn da, hvorfor vil du være her

Vet ikke, jeg tror det er noe jeg skal lære, derfor må jeg surmule litt

Ja, det er noe du skal lære

Du skal lære at når du surmuler får du mer å surmule for

Du vil tiltrekke deg negativitet som en magnet

Ja, da får jeg vel gjøre det da

Og det gjorde jeg

Uken ble tyngre og tyngre

Riktig hyggelig å være i min nærmeste krets

Ja, jeg var ikke sint eller sur, jeg var bare litt nedfor

Jeg lagde problemer av ting som ikke var problemer

Jeg så løsninger på utfordringer jeg har, som slett ikke var positive

Jeg gravde meg ned i alt, istedenfor å fokusere på den gode løsningen

Dumme meg

 

Nå har jeg lært leksa

Nå kan det slippe taket

Jeg skal si deg at tankens kraft skal du ikke le av

Det er nifst hvordan vi kan manipulere eget hode

Samtidig drar vi da innpå oss alt vi ikke vil ha

Tenk deg om

Velg hvilke tanker du vil ha i hodet ditt

Velg hvilke tanker du vil dele med andre

Send ut de gode tankene

Send de ut til hele verden

Da vil verden smile til deg igjen

I dag

6 kommentarer
    1. Ja, det er rart hvor den negative energien smitter over og breer seg utover liksom… Man må passe seg 😉 Og det gjør jeg så godt jeg kan 🙂

    2. Ingen tvil om at det ene fører til det andre. Tunge tanker gir tanker som er enda tyngre. Glade tanker og glade minner øker gleden. At man faktisk kan styre dette selv er jeg ikke i tvil om.
      Jeg velger å se på ting som skjer som det skjedde, men vi må videre på en eller annen måte.
      Ta noe så banalt som beinet mitt.
      Jeg sitter ikke i ro og venter på at det skal slutte å gjøre vondt. Jeg er ute og beveger meg masse, og ser på det lyse sidene ved at jeg kan være i bevegelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg