SI MEG ER DET ENERGIENE DU KJENNER

Mange opplever nå energiene

Bevisstheten øker

Nå kan man snart snakke om det åndelige med alle

Ja, om ikke alle, så ihvertfall mange mange flere enn før

Det begynner å bli vanlig å snakke om healing og energier og den andre siden

Programmet Åndenes makt har nok mye av æren for det

 

Jeg merker det godt når jeg gir healing

Kroppene deres tar bedre imot energiene

Før var terskelen for å oppsøke en healer, mye høyere

Nå forstår flere og flere at dette er ikke noe hokus pokus

Ikke noe overnaturlig

Det er helt vanlige sanser

Vi har dem alle sammen

Nå åpner vi opp for dem, mye lettere enn før

 

Vi åpner opp den ene etter den andre

For mange kommer dette helt uten at de er forberedt

De er ikke bevissst endringen som skjer med dem

 Mange sier de kjenner et trykk i hodet

Noen får i tillegg press i bihulene

Det piper og suser i ørene

Noen blir svimmel

Andre føler at det surrer i hodet deres, at de ikke klarer  tenke klart

Ofte får de inn energier fra den andre siden, uten at de er klar over det

Det kan prikke i hendene

Man kan plutselig kjenne varme eller kulde

Man kan bli trøtt eller matt i kroppen, som en tyngdefølelse

Mange oppsøker lege, som ikke finner noe galt med dem

Det er også viktig å gå til legen når man kjenner det skjer merkelige ting med kroppen

Man må jo sjekke at det ikke er noe som er galt

 

 

Mange spør om hva de skal gjøre

Det beste rådet jeg kan gi er å ta livet med ro

Det kommer dalende til deg, til akkurat rett tid

Plutselig føler du for å lese en bok og oppdager at akkurat den hadde du nytte av

Det er mange fine bøker, bare følg hjertet ditt når du velger

Det kan være at du møter et menneske som sier noe som du føler treffer deg

Kanskje er det en film du ser som gir deg en åpenbaring

Sakte , men sikkert blir du ledet

Sakte, men sikkert åpner du opp

 

 

Velkommen alle sammen

Vi går en herlig tid i møte

Det å åpne opp for de åndelige sansene mine, er noe av det beste som har hendt meg

Ta gjerne kontakt med meg på facebook

Jeg er åpen for å prate med mine medmennesker om det som skjer med oss

Jeg legger imidlertid vekt på at det kun er mine egne tanker jeg formidler

Jeg har ingen fasit

Jeg bare følger mitt hjerte

I dag

 

 #åndelig #healing #energier #intuisjon

6 kommentarer
    1. Hei Mariann: Det er rett og slett flott at folk blir meir bevisste. Sjølve bevisstheita har nok vore her heile tida. Det er stress og spenningar som blir løyst opp – “støy” som er blir borte – som gjer at folk blir meir bevisste.
      Prosjektet Global Peace Initiativ med hovudkvarter i India, er ei stor gruppe, som stadig blir større, med Punditar (bevissthetsteknologer) som rensar opp i den kollektive bevisstheit og etter kvart skaper berekraftig/rarig fred. For tida er der ca 2500 i gruppa, som skal byggast opp til 9000. På privat basis deltar Norge med finansiell støtte til denne gruppa, og har jamt i gang Yagyaer retta mot Norge. Det er derfor kjekt å høyre at folk som ikkje kjenner til dette, merker positiv forskjell. Det trengst fleire sponsorar for å få opp mer vekst og momentum. Det er synd at rike Norge ikke finansierer heile prosjektet! Du er velkommen til å vere med som sponsor. Ha ein fin søndag 🙂

    2. Per M: Ja, det er herlig at folk blir mer bevisst. Før kunne man nesten ikke nevne healing i det hele tatt, men nå kan man snakke om det med flere og flere:) Det skal nok noe til at jeg blir en sponsor. Jeg tror jo iherdig at alt skjer som det skal, til akkurat rett tid og at alt blir lagt til rette for at så skal skje:)

    3. Mariann: Du trur på at alt som skjer som det skal. Sjølsagt skjer ting. Men om ein følgjer denne tanken vidare, så må viljen ikkje eksistere – men det motbeviser du sikkert kvar einaste dag. Kva du bruker pengane dine på, er naturleg nok opp til deg sjølv – men er ikkje det å bruke din vilje til å gripe inn i ein prosess med “alt som skjer som det skal” – uansett kva du vel? Logikken i forklaringa di held ikkje, synes eg, då 🙂
      Men på same måte som for alle oss andre, vil også du ha fordel av det som denne gruppa, Global Peace Initiativ, skaper. Men gjer det du er komfortabel med, det er mitt råd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg