ORD FRA SJELEN

Bilde Kristin Børresen

Tekst Lillasjel

 

Dette er en av de dager

En av de dager

De dager jeg er mer tilstede

De dager jeg titter ut av min lille boble

De dager at jeg kjenner at jeg lever

At livet er der for meg

At det har ventet på meg

Ventet på at denne dagen skal jeg titte frem

 

Jeg skal kjenne vinden ihåret

Jeg skal kjenne vårluften i ansiktet

Solstrålene som lyser opp veien for meg

Det er en av de dagene

En av de dagene jeg kjenner at nå lever jeg

Nå er jeg jeg

Nå er jeg den jeg skal være

Jeg er meg

Helt og holdent meg

 

Tårene renner

Helt av seg selv

Nå er jeg der

Nå er dagen kommet

Dagen jeg har lengtet etter hele mitt liv

Nå er jeg her

Nå er jeg meg

Nå er jeg satt fri

I dag

5 kommentarer
    1. frustrertfrueihouston: Ja, det var helt vannvittig, de få minuttene det varte, men jeg dalte fort igjen. Man får jobbe for å få de til å vare lenger de øyeblikkene:) Fortsettelsen kommer i morgen:)

    2. Please let me know if you’re looking for a article writer for
      your blog. You have some really great posts and I think I would be a
      good asset. If you ever want to take some of the load off,
      I’d really like to write some content for your blog
      in exchange for a link back to mine. Please blast me
      an e-mail if interested. Kudos!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg