DET ER SÅ SPENNENDE

Det er så spennende nå om dagen, her hos meg

Jeg har jo tatt mot til meg og hoppet

Hoppet ut av healingskapet

http://lillasjel.blogg.no/1392043756_jeg_kommer_ut_av_heal.html

Gått ut i offentligheten med mine varme hender

Det er gruelig spennende

I tillegg øver jeg meg på å rense ut energier som henger igjen

Renser hus

Det gjør jeg og fra hjemme

Det er kanskje enda vanskeligere å forstå, men når dyr og barn reagerer, da må det vel være noe i det

 

Det er så mange spørsmål

Det er så mange følelser

Hva har jeg begitt meg ut på

Tenk om jeg ingen kan hjelpe

Da blir jeg sittende der alene

Det er en ting jeg er mest redd for og det er å love noe

Jeg lover derfor ingenting, ingen lovnader og ingen garantier

 

 

 

Healing er energier

De energiene er rundt oss alle hele tiden

Vi  mennesker kan faktisk sende de energiene til hverandre

Så utrolig som det enn høres ut

Det er derfor vi kan heale på avstand

Flere og flere oppdager dette nå

Flere og flere blir bevisst at det finnes noe der, vi ikke helt kan forstå

Likedan som lys og lys går gjennom luften, går og våre energier der

 

Men utfordringene som healer er mange

For det første kan man ikke styre disse energiene til å gå dit på kroppen man vil

Det er opp til kroppen som tar imot

Man kan ikke love å hjelpe noen

Man kan ikke love de å bli frisk

Jeg har jo jobbet med salg i veldig mange år

Nå sitter jeg og selger et produkt jeg ikke vet helt hvordan det virker

Eller om det vil virke i det hele tatt

Noen får jo god hjelp mens andre får ingen virkning

 

 

Mange har gått med vondter i årevis

Inn og ut hos leger, men blir ikke friske

Da er det ikke sånn at de kan gå til healing og man sier hokus pokus, forsvinn smerte

Hadde det enda vært så vel

En del ting kan ikke fikses, men mye kan lindres

Ikke vet man hvor lang tid det kan ta heller

Noen får øyeblikkelig virkning, mens andre må kanskje ha flere behandlinger

Får man ikke fjernet årsaken bak, kan man bli bra en stund og så kommer det tilbake

Har man vondt i beina fordi man går på betonggulv hele dagen, da vil smertene komme tilbake

Eller får man senebetennelser pga feilbelastning, da kommer det igjen

Og så har vi da de, som ikke blir bedre

Det finnes alle variasjoner

Det følger derfor med ingen lovnader og ingen garantier

 

Det gjør det hele  veldig spennende

Vil noen tørre å prøve

Hva vil de få ut av det

Hva vil de si etterpå

Tusen spørsmål i mitt hode

Jeg må bare trøste meg selv

Jeg vet jo allerede at mange har fått lindring i sine plager

Jeg må bare stole på meg selv

Selv om det ikke er så enkelt

Jeg vet ihvertfall at dette er den jeg er

Det er healingen som ligger mitt hjerte nærmest

Jeg kan bare være meg selv

Men du verden hvor spennende det er

I dag

 

24 kommentarer
    1. Om det er slik å forstå , så har jeg fått noe, og hatt god hjelp av det. Men så er jo jeg veldig mottagelig for den slags, og det er ikke alle dessverre.

    2. Hei,hei 🙂
      Jeg renser også hus,gir “reading” og kommuniserer med åndene.
      Jeg gjør det helt gratis og resultatene er alltid gode.Jeg mener oppriktig at penger og egen vinning ikke har noe i det åndelige (alternative) arbeidet å gjøre.Og hvordan kan man ta seg betalt for noe som man ikke kan gi noen “lovnader og garantier ” for.
      Ut i fra mitt åndelige arbeid,hvordan det fungerer har jeg nå bestemt meg for å prøve å finne ut hvilke krefter som egentlig bor i meg,jeg er selv forskrekket mange ganger over hva jeg “får til” uten egentlig å “anstrenge meg” så mye.Tenk hva jeg kunne fått til om jeg virkelig “konsentrerer meg”.Det eneste jeg er helt sikker på er at det er gode krefter som jobber gjennom meg og nå vil jeg bruke tid på å utforske “mitt indre” i håp om å finne ut (litt) om dem.
      Lykke til videre 🙂 Hilsen synskepeggy.

    3. Synskepeggy: Takk for det:) Jeg har gjort og gir mye healing gratis,men skal jeg gjøre det til et levebrød, og betale skatt, må jeg ha inntekt. Folk går til all verdens behandlinger, også leger, uten å få hjelp, men betaler for det, så det er ikke noe forskjell for meg. Jeg sier fra til alle at her følger det ingen garantier, og vil de likevel komme så må de betale for tiden jeg bruker:)

    4. fredlig: Nei, alle er ikke like åpne, men mange åpner opp underveis. Og veldig mange flere er åpen i dag enn bare for et par år siden:) Jeg har hjulpet folk som ikke har trodd at det kom til å virke, men de må være villig til å prøve:)

    5. Ja, det samme her, har hjulpet privat uten at jeg har sagt noe, de sier bare de ble så rar i kroppen, hehe. Da vet man det fungere. Jeg har ingen planer om å starte noen virksomhet som deg, jeg kan bruke det litt privat, den er liksom helt grei, selv om jeg vet jeg innehar evnene, det har jeg visst i mange år.

    6. Spennende! Jeg synes du er tøff som starter din egen virksomhet, men det er nok mange som er interessert. Og det er et alternativ for dem som har prøvd mye. Blir du “sliten” av å heale, du får vel andres energier gjennom deg eller noe sånt, sånn at du ikke kan ta for mange på en dag? For du blir påvirket av det du gjør for andre, føler smerten deres, eller?

    7. Det er jo så herlig å tørre å satse på noe en vil. Den følelsen av både usikkerhet og glede over å gjøre noe en brenner for. Jeg kjenner på usikkerheten selv akkurat nå. Den gir meg sommerfugler i magen, og jeg håper at det skal bli bra. Er vell redd for å feile. Ikke være god nok. Alikevell når vi tør så ordner det seg stort sett.
      Lykke til, og jeg håper virkelig at dette er rett for deg.:)

    8. frustrertfrueihouston: Jeg har snakket med skattetaten og jeg kunne ha det som en hobbyvirksomhet i starten. Jeg trengte ikke å skatte eller gjøre noe før jeg ser om det blir en del, så det er fint, da kan jeg ta det rolig. Jeg blir ikke tappet for jeg gir ikke fra meg noe. Det går bare gjennom meg, så jeg får like mye som jeg gir, har ikke noe lager innabords som jeg deler ut fra:) Jeg tar heller ikke inn andres følelser lenger, jeg kan kjenne forbigående smerte der jeg behandler, gjerne en stund etterpå, men ikke noe som er plagsomt. Når jeg renser hus, kan det energiene sitte litt lenger i kroppen min og gjøre at jeg ikke får gjort så mye den dagen, jeg blir liksom tung i kroppen, men ikke noe vondt. Det varierer litt på hvem som går over. Jeg har satt grenser for kroppen miin og lært meg å ikke ta inn andres følelser for jeg er jo et følelsesmenneske og da hadde det blitt tungt. Jeg “vet” likevel hvordan de har det og kan sette ord på akkurat hvordan det må føles , men jeg graver meg ikke ned i det:) Og ja, det er spennende.

    9. Vanja: Ja, jeg håper det selv og, for dette er hva jeg er og hva jeg er ment til å være, og jeg stoler på at alt blir som det skal. Kommer det ikke noen, fortsetter jeg som før. Jeg har det foreløbig som en hobby og skal ut i arbeidslivet ved siden av, så da kan jeg bygge det opp forsiktig. Får folk hjelp, så kommer de og hvis ikke, ja da blir det ikke, så enkelt er det:) Lykke til du og:)

    10. Takk for svar. Jeg lurte litt på hvordan det påvirker deg, for jeg har en venninne som har litt av samme evner, og i begynnelsen kunne hun bli “dårlig” av å kjøre buss for eksempel, fordi hun tok inn så mange energier fra andre mennesker. Nå har hun lært å stenge denne typen ute, for det må jo bli utrolig slitsomt å hele tiden bli påvirket av andre. Hun har også varme hender, men , og hun kan bli fysisk sliten av å prøve å hjelpe andre. Hun vil for eksempel ikke gjøre det uten å være i form selv. Det er utrolig fascinerende å høre når hun forteller hva hun opplever og hvordan. 🙂

    11. frustrertfrueihouston: Ja, det er forskjell fra person til person hvordan man opplever det , men jeg er en person som tenker veldig logisk og for meg er det ikke logisk at energier jeg skal ha et lager av, og dele ut av. For meg er det mer logisk at energiene er rundt oss overalt og at jeg leder dem. Jeg blir også mer opplagt. Jeg kan blant annet regulere temperatur i kroppen. Jeg er ofte varm mens andre kan være kald. Når jeg legger hendene på den kalde, blir denne varmere og jeg blir mer temperert. Snedig.) Man kan bli tappet av å ha med mye mennesker å gjøre, helt klart, men ikke av selv healingen, blir jeg ikke sliten.Hvis jeg er sliten og sammen med venner, spør jeg av og til om å få legge hendene på dem, for da blir vi begge bedre opplagt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg