JEG KOMMER UT AV HEALINGSKAPET- ÅPNER PRAKSIS

Dette bildet er malt av Torill Øines og jeg har selv døpt det Lillasjel

Da er dagen kommet

Jeg kommer ut av healingskapet

Jeg har pusset opp healingrommet mitt og er så klar som jeg kan bli, til å ta imot klienter

Jeg har ikke noe stilrent, moderne, minimalistisk rom

Jeg har et rom med et innhold som er nært mitt hjerte

Her er det alle slags stilarter og ikke noe rød tråd

Det er gaver jeg har fått, det er ting jeg har kjøpt og ting jeg har arvet

Ting som betyr noe for meg, som varmer hjertet mitt

Det er gamle pledd fra min barndom og hjørneskapet etter min mor

Det er en gammel kiste fra gamle tanter og bilder jeg har fått og kjøpt

Det rommer hele mitt liv

Derfor er dette mitt rom, mitt hjerterom

Her har jeg skrivekroken min og her skal jeg ta imot mennesker som vil prøve mine varme hender

Velkommen til alle

Jeg gleder meg.

 

Healingbehandling hos Mariann Sæther Tokle

En behandling varer mellom en halv time og en time. Jeg vet aldri på forhånd hvor lenge jeg vil holde på. Jeg formidler kun energi. Jeg er som et støpsel du setter i veggen og får strøm, en kontakt for jording av universelle energier. Healing gjør ikke vondt på noe vis.  Jeg kan ikke bestemme hvor healingen skal gå i kroppen eller hva healingenergiene skal gjøre. Noen vil ha god nytte av behandling, andre vil ikke få noe endring. Det er ikke noe overnaturlig med healing, det er kun energier som går i bølger likedan som lys og lyd gjør.

 

Det kan være en del reaksjoner under og etter behandlingen. Noen fryser mens andre blir varme. Noen kan bli trøtte, mens andre kan få mer energi. Noen kan få en forbigående  forverring av plagene , noen opplever at  vondtet flytter på seg, noen får rask bedring og noen kjenner ingenting. Noen kan bli bra, men verre igjen, noen kan bli gradvis bedre, noen kan bli kvitt plagene etter en behandling og noen blir ikke bra. Her finnes alle mulige kombinasjoner.

Det fører derfor ingen lovnader om bedring med behandlingen, heller ingen reklamasjon eller garantier. Det vil variere fra person til person.

 

Det er valgfritt om man vil sitte i en stol, ryggen kan legges ned, eller om man vil ligge på benk.

Hvordan jeg behandler, varierer fra person til person. Jeg bruker hendene intuitivt, dvs de lever sitt eget liv og jeg prøver å lytte til hva de vil. Jeg “ser” ikke hvor man har vondt så jeg lar hendene lede meg dit de vil. Vondtet kan være en blokkering som er på et helt annet sted på kroppen, enn der man kjenner smerten. Noen ganger behandler jeg uten å ta på kroppen. Mange liker ikke å bli tatt på og da er det viktig å si fra om det. Jeg gir også healing over avstand, fjernhealing.

Har man mulighet til å ta det mer ro den dagen man får healing, er det fint, men det er ikke et must.

Det kan og være lurt å drikke vann så kroppen får hjelp til å rense opp.

Jeg fokuserer ikke på at noen er syk. Jeg fokuserer kun på at jeg er et hjelpemiddel til å lede energi så din egen kropp kan gjøre jobben med å holde deg frisk. Jeg trenger ikke å vite hvorfor man er kommet, hvis man ikke føler for å fortelle om det.

Under behandlingen kan man sitte stille, man kan prate, man kan røre seg, men man må si fra hvis noe føles ubehagelig.

Jeg kan og få opp bakenforliggende årsaker til at kroppen plages. Jeg spør da om dette virker fornuftig eller gjenkjennende for det er det ikke opp til meg å vite. Man må heller ikke svare på noe, hvis man ikke føler for det. Er du i sorg, kan healing være veldig lindrende. Det tar ikke bort sorgen, den skal heller ikke bort, men den lindrer ofte det som er fysisk vondt. Man kan få mer ro i kroppen og dermed bli mindre utmattet. Likedan om du føler deg stresset i kroppen og har søvnvansker, så kan healing ha en beroligende effekt.

 

 

Nå i starten vil en behandling koste 300 kroner, uansett hvor lenge jeg holder på

En fjernhealing koster 200 kroner. Da avtaler vi tid

Jeg kan nås på flere måter

Telefon sms eller ringe, ved sms, oppgi navn, Tlf 99 46 71 78

Email: [email protected]

Facebook Mariann Sæther Tokle

eller www.facebook.com/Lillasjel

Og her er Lillasjels skrivekrok. Det er her ordene faller ned i mitt hode.

 

Dette bildet heter Tro. Det er et grafisk trykk, lagd av Hallvard Hatlen.

Det har jeg hatt i mange år og det betyr mye for meg.

Man må holde beina trygt på jorda, men samtidig tørre å slippe taket når det trrengs.

Hvis ikke kommer man ikke videre

Dette bildet er malt av Eva-Christin Hillestad og det kan du hvile øynene på når du sitter i stolen hos meg

Velkommen

34 kommentarer
    1. Så utrolig bra at du starter opp selv:) ikke alle som tør å ta kontakt med eller innser hvor mye energi og krefter de egentlig har som kan brukes til så mye mer enn det vi først tror 🙂 lykke til

    2. morsmiddag: <3 Vi er nærmere hverandre vi mennesker enn vi tror, og nå har bevisstheten økt mye og folk er mye åpnere og tar hverandre lettere inn. Jeg tror og at vi som følger hjertet og tenker med hjertet, vi tenker mye likt, for den visdommen vi sitter med kommer fra en kilde inni oss som vi ikke helt kjenner bevisst men som vi likevel kan hente visdom fra:)

    3. Lykke til, healingrommet så veldig koselig ut og jeg er sikker på at du får mange klienter.
      Du er tøff som tar steget ut, men du har sikkert kjent på det lenge. Det er en glede å få lov å hjelpe andre og kjenne energiene jobbe!

    4. Gratulerer med avgjørelsen 🙂 Jeg er glad for at du har kastet deg ut i det som du virkelig brenner for. Klem, klem <3

    5. Solveig: Takk:) Ja, for meg er det koselig her og ja jeg har kjent på det lenge og nå har jeg avklart alt med nav og skatteetat så da er det bare å prøve seg, så får vi håpe det kommer noen:)

    6. morsmiddag: Ja, jeg tror vi går på frekvenser og når dermed de som er på noenlunde samme frekvens og de med lavere frekvenser får høynet sine. Høres kanskje litt svada ut, men jeg tror energiebølgene våre går som radiofrekvensene:)

    7. Hei og gratulerer så mye med “spranget” 😉 Ønsker deg masse lykke til, dette går så bra 🙂 Hjerteklem <3

    8. Hei,hei 🙂
      Gratulerer så mye med din nye karriere 🙂
      Jeg kjenner en god del på det du nevner om at energiene blir sterkere, jeg har jo god erfaring med hvordan det var før, da man måtte holde sine evner mer eller mindre skjult for ikke å komme i konflikt med “det virkelige liv” og det gleder meg stort at flere og flere velger å bruke de ressursene vi med evner har. Jeg er også en healer, men velger å bruke healingevnene mine “på hobbystadiet”, jeg healer gjerne dyr, familiemedlemmer og andre som vet om evnene mine fra før. Jeg velger å heller bruke evnene mine til å kanalisere, kommunisere med ånder og medium, det føles mest naturlig for meg og gir et stort mangfold å jobbe under, alt fra “reading” til husrens og det er jeg faktisk ganske god på – med god hjelp fra åndene.
      Nå har jeg holdt på med dette i noen år,mer det siste året,jeg opplever å bli oppsøkt av folk man i utgangspunktet aldri skulle tro ville benytte seg av sånne tjenester og jeg blir like glad for det hver gang det skjer, samtidig får man gleden av å lære andre noe om det åndelige generelt.
      Jeg har en jobb som jeg trives godt i og tjener bra og det gir meg en flott mulighet for å gjøre dette uten at jeg trenger å ta meg betalt for det, det gir meg en enestående mulighet for å la andre ( også skeptikere) tilnærme seg meg og det åndelige jeg står for på en helt unik, uformell måte.
      Jeg har alltid sagt at de som vil og/eller trenger mine tjenester finner meg der jeg er og det skjer at jeg må utsette/sette til side alternativt arbeid til fordel for jobben min. Men jeg tror at jeg er i ferd med å finne en måte slik at jeg kan kombinere begge deler uten å oppleve at de ” kommer i veien for hverandre”, får jo god hjelp fra mine “usynlige venner” med å finne ut av det.
      Det er en spennende tid, det er sikkert og jeg er klar for å hjelpe og lære bort det jeg kan til alle som måtte ønske det.
      Ha en fin dag 🙂 Hilsen synskepeggy.

    9. Tusen takk, ja tiden er inne nå. Jeg starter i det små og vet ikke hvor mye det blir, jeg stoler på at skal det blir så blir det. Jeg har klarert med skatteetaten at jeg kan prøve meg som en hobbyvirksomhet, så da gjør jeg det i første omgang. Tar det seg opp, får jeg registrere et enkeltmannsforetak. Jeg har og øvd på venner og bekjente i noen år, og føler at nå er tiden inne til å gå mer public:) Jeg har noen spørsmål i forhold til husrens hvis du har lyst til å hjelpe meg der. Er du på facebook? Hvis du vil, kan du legge meg til der?

    10. Gratulerer så mye, og masse lykke til! Så spennende Mariann! Ønsker deg virkelig alt godt og lykke til.
      Hilsen Kristin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg