HVEM EIER HEALINGENERGIENE

I dag er det healing som opptar meg

Ja, det opptar meg egentlig hver dag

Men i dag enda litt mer

Mange bruker nå av sin tid og sender fjernhealing via internett

Jeg bruker å dele en del av disse arrangementene  på min Lillasjelside på facebook

https://www.facebook.com/Lillasjel

Jeg vil at flest mulig  oppdager hvor velgjørende disse energiene er, hvor godt det gjør kroppen

I tillegg får du ro i kroppen, kan senke skuldrene og stresse ned

Det er sunt for de fleste

Jeg er derfor svært takknemlig for de som stiller opp

Det de sier er at de oppdager at det gjør dem selv godt også

Man får det man gir, med andre ord er det like bra for den som sender som for den som tar i mot

 

I går delte jeg et arrangement jeg ikke kommer til å dele mer

Ikke fordi det er noe feil med energiene, det er aldri feil med de

Men fordi jeg er helt totalt uenig med de som står for arrangementtet

Jeg lar meg ikke irritere så mye lenger, for jeg kjenner at jeg gidder ikke la ting gå innpå kroppen min

Likevel reagerer jeg på ting og handler når jeg føler for det

Jeg deler kun det jeg føler er riktig og dette blir ikke riktig for meg

Det er min tro og jeg kan ta feil .men jeg handler ut fra hjertet og hva jeg føler

Etter å ha fulgt sendingen i går, gikk jeg inn for å takke og da først så jeg denne tenksten:

 

Er du Reiki Healer og min. Reiki II, så kan du søge om at heale med enten som gæstehealer eller som fast healer.
INGEN healere som ikke er godkendte har lov at sende healing på vore healingsaftener, og deres energier vil blive blokeret.
Vi er en gruppe som sender healing samtidig, og det giver en meget stærk energi når man mødes i energierne og sender på den måde ♥
Du skal blot sørge for at tilmelde dig, og ellers læne dig tilbage og nyde healings energien ♥
Eftf. bør du jævnligt, og i dagene efter drikke godt med vand så de gamle energier kan blive udrenset.

Vi har mange fine tilbagemeldinger og er MEGET kritiske mht. hvem der kan heale med, og vi har strenge regler om hvordan og hvem man tilmelder udover sig selv.

 

Hvorfor jeg reagerer på dette

Jeg mener at energier er universelle, det er ingen som eier dem, de er rundt oss på alle kanter

Har du en god intensjon om å gjøre godt, kan absolutt ALLE sende healing

Du kan ikke påstå at det hjelper for noe, men gode tanker som healing er, kan sendes av alle

 

Det er ingen rangering av healingenergier etter hvor mange kurs eller hvilke kurs du har

Healing er ikke noe man har noe enerett på

Man har ikke noe lager inni seg med et kursdiplom på som man sender ut fra

Man er kun en kanal, en jording som energiene går igjennom

Man kan ikke bestemme hva de skal gjøre for den enkelte eller hvor de skal gå i kroppen

Det spiller ikke noe rolle om jeg sender til en fot eller en arm, det er ikke opp til meg å bestemme

I Norge har vi Snåsamannen og Marcello Haugen som gode eksempler på at man trenger ikke å gå hverken Reiki 1 eller Reiki 2, for å heale

Likevel er det nyttig å gå kurs, for man åpner mer bevisst opp og det er fint å være sammen med andre i et felleskap

Noen føler og inni seg at det er lettere å heale hvis man har lært noen teknikker, men det er ingen nødvendighet

Følg hjertet og det er mer enn bra nok

 

Hvordan healing skal virke og om den tas inn eller ei, er helt opp til kroppen som mottar

Det er den som bestemmer hva den vil ha og hvordan det skal virke

Om du har 1418 ulike kurs så kan ikke du bestemme om healing skal virke på meg

Man skal heller ikke fokusere på sykdom når man sender healing

Man skal kun sende gode energier, gode tanker om velvære og ønsker om en frisk kropp

Man skal ikke ta inn hvor det er blokkeringer eller hva som er feil

Det er ikke noe vi har noe med

Det er opp til kroppen til den som får healingen

Selvfølgelig kan vi varsomt komme med forslag til løsninger, men man kan aldri påstå noe som helst

En healer er ingen lege som diagnostiserer og skal finne feil

En healer kan derimot plukke opp hvilke opplevelser som ligger til grunn for plagen

Da kan man spørre om det er gjenkjennende for den som får healingen

Ofte kan det være nok å anerkjenne når det begynte og hvorfor, for å bli bedre

Dette er og opp til den som får healingen

 

Det står i teksten over her at ingen healere som ikke er godkjent  kan være med å sende healing, og de energiene vil bli blokkert

Med min tro, er dette umulig

Jeg tror at vi alle er ett

Vi er ett i energiene og kobler vi oss på energiene, ja da både sender vi og mottar automatisk

Dette fordi det går gjennom oss

Har man derfor takket ja til en sånn sending da er man en del av de energiene

Man blir inni en boble av et energifelt og det er ingen som er i midten eller over eller under

Sammen løfter alle energiene til å bli sterkest mulig

Når man har en intensjon om å sende healingenergier, da er de automatisk gode

Healing betyr jo å hele, og da er det helende energier som gjelder og jo sterkere de er, jo bedre er det

 

Nå vet ikke jeg helt hva de mener med den teksten

Jeg tolker kun ut fra min tro

De fleste ville nok ikke leet på øyebrynene, men sånn er jeg

Jeg kan henge meg opp i ting som blir feil for meg og da skygger jeg unna

Jeg har hørt flere si at de er engstelige for sånne sendinger med så sterke energier

Noen vil heller ikke gå kurs fordi de er redde for hva andres energier kan gjøre med dem

Med min tro er det ingenting å være redd for annet enn frykten i seg selv

Det er frykten som skaper blokkeringer i oss

Jeg har gitt min kropp klar beskjed om at jeg vil ikke ha noe annet enn gode energier inn i min kropp

Jeg følger mange sendinger, flere ganger i uken og hadde det vært mulig å ta inn noe negativt, så hadde jeg vel stått i første rekke

Jeg har derimot blitt mye friskere og har det mye bedre på alle vis

Healingenergier gjør bare godt for alle

 

Nå har jeg lagt frem mine synspunkter

Sett litt på hvordan jeg føler det

Da kan jeg igjen stole på meg selv og mine egne hensikter og gå videre

Jeg kan derfor igjen la alle andre få gjøre som de føler er riktig

Alle må få lov til å sende det de vil og si det de vil for meg

Og jeg har lov til å la være å dele

I dag

 

Alle bilder i dag er fra Walking my talk

Cultivate your own garden and let go of your tendency to examine and judge how others cultivate theirs. Catch yourself in moments of gossip about how others ought to be living and rid yourself of thoughts about they should be doing it this way, or how they have no right to live and think as they do. Stay busy and involved in your own life projects and pursuits and you will be far too busy to care, much less compel others to believe and live as you do.

~ Dr Wayne Dyer ~

 

6 kommentarer
    1. Hei lillasjel 🙂 skjønner godt at du ble irritert over den teksten der, det får da være grenser. En av Øst-Europas mest kjent healere Vladimir Pavlushin sier i et intervju i Spiritualisten at healingenergi er tilgjengelig for hele menneskeheten, uavhengig av, nasjonalitet, tro og religion, det trenger ikke å være konkurranse mellom healere for alle har sin egen rolle i denne verden. Og jeg er HELT enig med han. Healing er basert på kjærlighet og er en kilde til hjelp og selvhjelp. Så bare send healing du, for intensjonen din er god, og det er det som er viktig, sammen med masse kjærlighet.
      Ønsker deg en fin dag videre <3

    2. Ja du har jo helt rett. Kan se at det er et ønske om eierskap til f.eks en healingteknikk.
      Eiendomsretten har jeg forresten aldri likt – så rar er jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg