HAR DU RIKTIG FOKUS-LOVEN OM TILTREKNING

Now, in the 5th dimension, we see the world in view as a vibrational reflection of the old paradigm, where the choices we make today create the energetic alignments the world will reflect back to you in the days to come. This means how you treat yourself or others today becomes how the world begins to perceive you in upcoming scenes of interaction. Equally so, how willing you are to focus on loving, nurturing, honoring, and appreciating yourself manifests a world that acts as a reflection of your most inspired heartfelt choices.

~ Matt Kahn
www.facebook.com/mattkahn

http://www.facebook.com/JustChanneling?ref=ts&fref=ts

Har du hørt om loven om tiltrekning, det du fokuserer på ,det får du

Ja, du kan protestere så mye du vil, men det er nå engang sånn det fungerer

Bare se på hvordan de er , de som du irritererer deg over, de som har flaks støtt

Hva gjør de

Jo, de er helt sikker på at alt ordner seg hele tiden

De gangene det går litt skeis, ja da innretter de seg etter det

 

Det er fokuset tankene våre har som bestemmer hva som skal skje

Fokuserer du på alt som går galt, ja så skjer det

Jeg har prøvd det jeg

Jeg var livredd for å kjøre bensintørt i en undersjøisk tunnell

Ja, det skjedde jo

Jeg var livredd for at bilen ikke skal starte når jeg kjørte av fergen

Ja, så kom dagen, da jeg stod der da og måtte taues av

http://www.facebook.com/pages/The-road-to-ME/256051284513570

 Dette var små eksempler, men sånn er det

Er vi redd for å falle på isen, ja da faller vi på isen

Jeg tripper avgårde som en høne når jeg går på glattisen

Han jeg bor sammen med, han langer ut, selv med finsko

Han faller aldri, mens jeg har mange nesten ulykker

 

Har vi fokus på at vi har dårlig råd, ja da har vi dårlig råd

Fokuserer vi heller på at vi har det vi trenger, ja da ordner det meste seg

Tror du ikke på meg

Nei, det er du ikke nødt til, men jeg tror

Min mor lærte meg bestandig at jeg skulle ikke glede meg til noe

Gleder du deg for mye, sa hun, da blir du så skuffet hvis det ikke blir

Bullskhit

Gleder du deg så manifesterer du tanken på at det blir tilfelle og det er mye mer sannsynlig at det skjer

Hvis det ikke skjer, takler du det mye bedre,for da er du klar over at det var ikke meningen

Dessuten vet du jo at du får nye sjanser

 Jeg bruker loven om tiltrekning på mer og mer

Skal jeg ut og kjøre, bestiller jeg fint vær

Jeg er overbevist om at det blir fint vær og det blir det

Skal jeg ha parkeringsplass, ja da bestiller jeg det

Flere ganger har jeg kommet til fulle parkeringsplasser helt sikker på å finne et smutthull og der kjører akkurat en bil ut foran meg

Jeg har ei venninne som erter meg med at fint når jeg er med, for da fikser jeg parkering

Skal jeg på ferge og ikke vet fergetidene, da bestiller jeg

Tur/retur Bergen, 6 ferger, ventet tilsammen 30 min

 Det er ikke gjort i en fel å tro på loven om tiltrekning, men at den virker ja, det er jeg ikke i tvil om

Man må øve og man må tro på at det skjer

Det er der hemmeligheten ligger

Man må kjenne på følelsen av at det ordner seg

Man må kjenne det fysisk inni kroppen at klart at dette blir realitet

Og man må ikke bruke ordet IKKE

Sier du at du IKKE vil ha regninger, ja da får du regninger

Sier du at du IKKe vil ha dårlig vær, da får du dårlig vær

 

Det fine er at man kan tro på det man vil

Man kan forkaste dette og tro det er bare tull og vær så god

Det gjør ikke jeg

Jeg liker å få det som jeg vil

Det gagner meg

 

De få gangene det ikke skjer, da vet jeg at det er en årsak bak jeg ikke ser akkurat i øyeblikket

Det som er den største utfordringen er å tro på at det medfører riktighet

Man må kjenne følelsen inni seg at det man ønsker seg har man

Det må øves på

Det aller beste med loven om tiltrekning er at det koster deg ikke noe

Ikke noe annet enn din egen innsats

Det står ingen der og krever betaling av deg

Bøker kan du låne på biblioteket

Det er masse gratis på youtube

Er du villig til å ha riktig fokus

I dag

 

 

Det er mange youtube klipp om loven om tiltrekning for de som ønsker å lære mer

Det finnes mange bøker å lese også

The secret er vel en av de meste kjente, den fåes og på DVD

Ester og Jerry Hicks har mange klipp på youtube man kan lære fra

https://www.youtube.com/watch?v=0htRbzBxw8U&playnext=1&list=PL4C5BD92AD09C6351&feature=results_main

 

5 kommentarer
    1. Jeg tror på loven om tiltrekning, og vet at jeg kan bli enda flinkere til å bruke det i hverdagen. Men sånn vil det jo alltid være. Det er ikke menneskelig å holde seg oppe hver dag hele året rundt, men jeg merker at når jeg er i vanskelige perioder trenger jeg en livbøye. Og jeg tror at loven om tiltrekning absolutt kan være det for mange, noe til å holde hodet over vannet med til det blir bedre, og sakte, men sikkert er det ikke bare en livbøye lenger, men noe man kan bruke for å berike livet på alle mulige måter 🙂

    2. Monica prøver: Ja, det er en berikelse. Jeg oppdager stadig at jeg spenner bein under meg selv, ikke moro:) Jeg tør ikke tro for jeg er redd det ikke blir sånn ,at jeg skal ta feil, og dermed holder jeg igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg