ET LITE HJERTE I HVERDAGEN

En dag jeg skulle skrelle potetene til middag, noe jeg gjør kun hvis jeg må, var den ene poteten stygg inni.

Etter at jeg tok en ekstra titt på den,var den kanskje ikke så stygg likevel

Et lite hjerte åpenbaret seg

Søtt tenkte jeg og kastet poteten sammen med rusket

Jeg er jo ingen romantiker

Jeg fikk besøk og skulle vise frem poteten men den var borte

Ja ja, borte den da, så da var det ikke noe å vise

Jeg fortsatte på middagen tok frem potetene og der datt et lite merke på benken

Det var hjertet som lå på benken

Uten potet

Kun det lille hjertet

Jeg tok bildet av det lille hjertet der det ligger og smiler  til meg på benken

Men ved en feiltagelse når jeg la bildene inn på pc-en slettet jeg det

Men hvis dere ikke tror meg, så hadde jeg vitne:)

Det er da litt kjekt med sånne små tegn i hverdagen på at en er elsket,

Er det ikke

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg