PICLED RED CHILI OG SITRON

Jeg bruker ofte en chili eller to eller tre i maten

En liten chili kan gjøre underverker nesten i all slags mat

Den fremhever de andre smakene

En hvis jeg kun vil friske opp smaken

To hvis jeg vil ha det bittelitt hot

Tre hvis jeg vil ha det ganske sterkt

Fire hvis jeg vil ha det altfor hot og det vil jeg ikke, så det bruker jeg ikke

Dette glasset fikk jeg av en venninne

Kroner 26,- på Asiabutikk og da har man chili leeeeenge

Sitron er og bestandig et fast inventar i mitt kjøleskap

En liten sprut i stort sett alt jeg lager fra salater til gryteretter

Når jeg har salat som tilbehør har jeg over et par ss olivenolje, en sprut sitron og bittelitt salt og pepper

Sitron er kjempesunt,

Har du en sånn flaske stående så bruk det og i vann med isbiter

Det gjør godt for kroppen

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20561924)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20561974)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20561924)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20561974)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

8 kommentarer
    1. Et fint tips. Eg liker også chili. men det er utrolig sterkt.
      Når det gjelder kunsten min har eg lært alt på egen hånd gjennom internett, praksis i hagen og så har eg kjøpt opplærings-DVDer.
      Takk for den fantastiske kommentaren din ;D

    2. Starmine: Hvis du bruker kun en sånn liten chili finnes det ikke sterkt men de andre smakene blir fremhevet:) Jeg gir gode kommentarer når jeg mener noe er bra og jeg ble fasinert av den filmen din. Det må være mye prøving og feiling du har vært igjennom for å lære dette for det var jo innmari mange operasjoner du gjorde før bildet var ferdig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg