HVILKEN DIALOG VELGER DU

2 venner a og b, møtes over en kopp kaffe på en kafe

For de som ikke er spirituelle, kan denne bloggen oppfattes uforståelig ,men den tar utgangspunkt i at i det alternative miljøet snakkes det for tiden om at vi er inne i et nytt bevisshetsskifte på jorden. Mange av oss føler energiene sterkere enn før og mange flere oppdager sine sanser og tar dem i bruk.. Det merkes på kroppene våre og da ikke bestandig kun positivt. Så spørs det hvordan vi takler dette.

Hvilken dialog er din

DIALOG  1:

a: Nå er det jammen lenge siden vi har møttes

b: Ja, det skal være sikkert og visst

a. Uff ja, tiden går så fort og jeg har så lite energi for tiden, orker liksom ikke noe

b: Akkurat sånn har jeg det og, tung i hodet, verker i kroppen

a: Ja, og så er jeg så sårbar, så  innmari nærtagende liksom, tåler ikke noe før jeg tar til tårene

b: Merkelig men jeg hører om at det er så mange som går sånn for tiden. Det er nok energiene som blir sterkere. Energiene stiger jo og bevisstheten skal endres.

a: Ja , vi skal vel inn i en ny bevissthet og det skal visst kjennes på kroppen. Jeg leser om det overalt i alle grupper på facebook. Det er så fælt

b: Ja, det er ille. Ikke sover jeg om nettene heller, man går jo helt tom

a: Nå går vi mot vinter og mørketid i tillegg, da blir det enda verre

b: Uff, ja det kjennes ihvertfall på kroppen

a: Ja, det blir nok en tung og lang vinter

b: Det skal være sikkert of visst, huff hvor jeg gruer meg

DIALOG 2:

a: Nå er det jammen lenge siden vi har møttes

b: Ja, det skal være sikkert og visst

a. Det føles som om tiden går så fort og jeg har så lite energi for tiden, orker liksom ikke noe

b: Akkurat sånn har jeg det og, tung i hodet, verker i kroppen og er innmari sårbar

a: Men det er nå spennende og da, denne nye tiden vi går inn i

b: Ja, kjempespennende, jeg er så glad jeg får oppleve det.

a: Meditasjonene nå for tiden er kjempesterke

b: Ja, man kjenner hvordan energiene jobber med kroppen bokstavelig talt

a: Jeg er i overgangsalderen i tillegg, så jeg sier bare kjør på, nå tar jeg alt, så blir det så bra etterpå

b: Nå får vi jo forløst alt gammel søppel også, jeg føler jeg hiver ut steiner fra ryggsekken min hver dag. Alt fra barndom og oppvekst, gamle konflilkter og traumer

a: Ja, det er superherlig. Noen kvelder bare gråter  og gråter jeg, liksom som om alt skal ut på en gang, jeg kaster det på bålet og ser hvor herlig det brenner opp, det føles så befriende ut etterpå

b: Sånn er det her og, sier noen bø til meg, så griner jeg,hihi

a: Ja , det er deilig at vi kan se positivt på det og glede oss over endringene som kommer

b: Vi er jo priviligert som får leve i denne tiden, jeg hadde ikke ville bytte med noen. Nå får jeg ryddet opp i alle følelser og løsnet alle blokkeringer i kroppen. Klart det kjennes, men såpass må vi tåle. Tenk på de som har det sånn hver dag år ut og år inn. For alle oss andre er det jo en begrenset periode. Det bruker jeg å trøste meg med, når det er føles for ille enkelte dager

a: Ja, kjære vi er så heldige, vi vet jo at det er en overgang til noe bedre. Man kjenner jo på det, kroppen er jo ikke i slag, men jeg nekter å grave meg ned i det negative med bevisshetsendringen vi er inne i

b: Og snart snur solen igjen, dagene blir lysere og vi går mot en ny vår og sommer igjen med blanke ark og fargestifter til. Livet er herlig

PowerPlug! (Motivational Quotes)
daily tips & Wonderful posters.” width=”563″ height=”403″ />

 

dw12dt

dw12dt
2 kommentarer
    1. bipolarhverdag: Takk for at du vil bli min venn og bra det frister til mer. Jeg leser ikke alt som blir postet men er inne fra tid til annen på andres blogger. Jeg liker å lære om andre mennesker og jeg lærer masse via blogger som dine:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg