NOEN DAGER ER TYNGRE ENN ANDRE

Når man jobber med positiv tenking er det best å jobbe godt de dagene det er lett å jobbe.

Det man får utrettet på de dagene kan man nemlig bruke de dagene det er tyngre

Det er ikke alle dager man greier å tenke positivt.

De dagene trenger en noen redningsplanker å holde i, for å komme seg igjennom dem

Jeg hadde en blogg tidligere der jeg brukte en 5km løype jeg bruker å gå tur som en symbolikk på livet

SKRITT FOR SKRITT GJENNOM LIVET

Neste gang jeg skulle gå turen, var en av de dagene jeg slet med å komme meg igjennom løypa og da brukte jeg de indre bildene får å motivere meg.

Når jeg startet på første motbakke som er en km lang så jeg for meg

Når jeg kommer meg opp motbakken blir det flatt og fint igjen og da blir alt lettere

Jeg vil få et pusterom

Porten vil åpne seg igjen for meg


Jeg kan nyte øyeblikkene

Jeg ser lysere på alt og kan vandre på veien videre i livet med godt mot

De dagene som er tunge, da må man ta i bruk de hjelpemidlene man føler hjelper

Noen av dem skrev jeg om i denne bloggen

STOPP

I tillegg er det bevist at meditasjon kan tune ut tunge tanker

MEDITASJON

http://iform.nu/velvaere/meditasjon

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(17739450)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

 

 Det er mye fin meditasjonsmusikk,her er et par fine smakebiter

Lukk øynene noen minutter og lytt til musikken

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(17739450)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg