Vil dere se hva Mette Marit og Haakon får se på lørdag?

Lørdag 26.mai 2012 kommer Kronprinsparet på besøk til vakre Rauma kommune i Romsdalen

 

Her har vi det så fint at vi kommer på fjellet i løpet av et kvarters til 20 minutters gange, og vi har mange fjell å ta av

Kronprinsparet har valgt å gå  på fjelltur i Isfjorden

Haakon og Mette Marit skal til Vengedalen og opp på Litlefjellet

Det er fra Vengedalen man starter å gå Romsdalseggen

Mange så nok 71 grader nord i 2011 når de gikk Romsdalseggen og for ikke å snakke om når de kastet seg ut fra Trollveggen i line

 

 

På denne turen det er bilde fra her, har man ikke gått så langt

På en runde på 5 km fra mitt hus og hjem igjen tok jeg disse bildene

 

  Romsdalseggen

utsikt mot Vengedalen

    

  Vi skimterJuratind i det fjerne

Kirketaket

  Vengetindene , store og Lillehesten. Det er her Romsdalseggen går

Over Romsdalseggen og ned Aksla til Åndalsnes

 

Ja, her er det mange muligheter

Vil du komme fort ned igjen fra fjellet kan du jo sette på deg vinger

Her fra Trollstigen

 

Velkommen hit:)

 

2 kommentarer
    1. Flotte bilder!! Min mor var fra Åndalsnes så jeg har tilbragt mang en sommer ute i kammen hos mine besteforeldre. De har gått over til den andre siden. Det har min mor også. Det er fremdeles litt slekt igjen i Åndalsnes, men de fleste har flyttet på seg.
      Minnene… lukten av hav – fjæra – potetball . romsdalshorn, sukk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg