1000 ideer til bruk av tacorester

Ja jeg tror ihvertfall jeg kunne funnet på 1000 måter.

Tacorester puttes i fryseren for så å bli brukt senere.

Tacograteng, bruk restene av tacoen

Tacorester

TACOVRI MED POTETSTAPPE

TACOFORM MED POTETSTAPPE

 

I dag skar jeg en potet og en halv squash i skiver.

Aubergine i skiver men delte de videre i biter, lettere å spise.

Hvitløk, tomater, purre og grønnkål, legges lagvis i formen.

Topp med kjøttdeig og ost, også en rest som var raspet og fryst.

Jeg hadde en slump fløte og en rest salsa.

Salsa i glass blir lett muggent, så putt det i fryseren.

40 min 180 grader sånn cirka

Kjempegodt

Og i tillegg har jeg ryddet restefryseren min i dag så nå tror jeg at jeg vet hva jeg har.

Så lenge det varer.

 

 

Jeg skulle vise hvor lekkert det så ut, men glemte jo å ta bilder.

Er ikke noen proff matblogger jeg.

Det ser ikke så delikat ut i fargene etter å ha vært i ovnen, men godt var det

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg