Vi er ofte opptatt av hvordan andre er mot oss

Vi er ofte opptatt av hvordan andre er mot oss

Er vi like opptatt av hvordan vi er mot andre

Greier vi å skifte kanal

Greier vi å se at vi og kan være teit av og til

Oppføre oss feil

Vi er jo mennesker

Mennesker er ikke perfekte

Vi skal ikke prøve å være perfekte heller, for det perfekte finnes ikke

Hva er perfekt

Hvem har lagd malen perfekt

For meg er det perfekte at vi ikke er perfekt

Vi er unik

Vi er spesielle for det er bare en av oss

Hvem av oss er da perfekt

Du eller jeg

Vi kan ikke alle gå ut og gjøre de store endringene

Alle har ikke styrke, ressurser eller tid til  det store engasjementet det er å endre verden

Men

Hvis vi skal forandre verden må vi starte i et lite hjørne

Det er oss selv

Et smil

Et hei på deg

Greier vi i dag et hei og et smil til en vi ikke kjenner

Til en vi ikke liker

Hvis ikke,  sier vi hei og smiler til en vi er glad i

Ikke forvent mer av deg enn du klarer

Du er god nok likevel akkurat som du er

Er vi riktig modige kan vi til og med koste på oss en klem

Eller jeg er glad jeg har deg

Eller jeg er glad for at du finnes

Greier vi å gjøre andre glad uten å vente å få noe tilbake

Kjenner vi hva det gjør med egen kropp

Det gjør oss glad

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg