Søndagsutflukt var veldig kjekt

Søndag var jeg på tur sammen med venninner.

Så koselig det var å få ut og lufte seg litt.

Nå er det mer smitte rundt oss enn noengang, men likevel er det åpent.

Og vi møtes sammen med andre mennesker.

Det er utrolig deilig selv om covidspøkelset er i bakgrunnen.

 

Vi kjørte til Kleive, ca 3 mil fra Molde.

Der var det alternativmesse.

Det er så mye man har lyst til å prøve når man er på en slik messe.

Det er lett å bli revet med, for det er mange spennende tilbud.

Da er det om å gjøre å holde tunga beint i munnen så man ikke kommer hjem med tom pengebok.

 

 

Det er en liten messe dette, så det var ikke så mange foredrag.

Men en trommereise fikk vi med oss.

Det var en fin opplevelse.

Det var flere som ikke hadde vært med på det før, så det tyder på at nå er flere blitt interessert i det spirituelle.

 

Fra programmet:

Hei, mitt navn er Jim Flatjord.
Har med krystaller, kraftstaver og smykker til salgs. Har også med noen trommer.
Legger kort å gir intuitiv healing der.
Chakrabalansering og energiforhøyninger er å mulig å få.
Trommereiser der du kan møte ditt kraftdyr eller gi slipp på noe.

Fra YouTube

 

Det var en fin trommereise.

Selv følte jeg at jeg hadde med meg en hjort som kraftdyr, men plutselig ble den til et rådyr.

På vei hjem, sprang tre rådyr over veien foran bilen vår.

Det rare var bare at rådyret mitt, ikke ville være med hjem igjen.

Det la seg ned og døde.

Vel, det tolker jeg som at det hadde gjort sin jobb og et det er noe nytt på vei, som jeg går over i en ny epoke.

Flatjord forklarte det med kraftdyr så fint med at vi nærer oss på de energiene dyret utstråler.

Det er det samme jeg nettopp lærte om krystallene.

Bildene av dyret eller krystallen setter i gang en intensjon inni oss om å nå de energiene.

Alt går jo på sin unike energifrekvens.

Fra https://www.sjamanisme.no/kraftdyr

HJORT

Ved å vise hjorten tillit kan den føre deg til fantastiske dybder i din sjel

og til dypere åndelig vite. 

Symbolsk betydning for hjorten er skjønnhet, fruktbarhet, kjærlighet,

ydmykhet og fred. Den kan vise deg betingelsesløs kjærlighet og godhet

som vil gi deg kraft til å møte din frykt å gi slipp på den. Når en hjort

kommer inn i din verden kan en ny uskyld og friskhet bli vekket i deg og

den kan lære deg å elske deg selv og andre som vi er.

 

 

 

 

 

Det neste jeg følte dragning mot var Hallbjørg Korsnes.

Hun holder på med det samme som meg, kanaliserer ned ord.

Vi jobber ganske likt hun og jeg, men hun skriver for hånd, mens jeg bruker tastatur.

Alt hun tok ned til meg, var spot on.

Så vil du prøve noe annet enn mine Lillasjelord, anbefaler jeg henne gjerne.

https://www.facebook.com/automatskrift/

 

 

Som sagt er det mye man kan kjøpe på disse messene.

Jeg er jo veldig glad i hjerter så jeg ble dratt mot de.

Etter å ha tenkt jeg ville ha en, endte jeg opp med to og den siste jeg valgte, føltes veldig riktig.

 

Det var Gul Kalsitt jeg valgte først.

Men jeg greide ikke å gå fra Mose agat.

Jeg trodde den var mørkt blå og gul og blå er beroligende farger for meg.

Det viste seg at den var mørk grønn, så den viste seg nok for meg som blå, for å få meg interessert.

Ofte føles det som det er slik jeg blir ledet.

Først den gule for å fange oppmerksomheten min, så lokke meg med mørk blå, men det er denne jeg skulle ha.

Stjernetegn jomfruen er meg.

Nå tror ikke jeg at disse steinene gjør alt de reklamerer for.

Men at det kan være gode energier å koble seg på, det tror jeg.

Og så er det den hjernen vår da, tankens kraft tiltrekker seg det du har fokus på.

 

Cathrine Myrland er en av de som står bak dette arrangementet.

Hun har butikk, Cathrines alternativ, der hun selger krystaller og masse annet fint.

Hun har også skrevet to bøker om si. vei inn i det spirituelle.

Jeg håper å få lest de en dag.

https://www.cathrinesalternativ.no/

Jeg har kun møtt Cathrine i chaten på messenger så det var koselig å møte henne.

Det er kjekt å knytte kontakt med likesinnede.

 

I denne bransjen uten fasit, har vi ofte ulike ting vi tror på.

Det kan være fordi vi har ulike veier å gå, ulike ting vi skal lære.

Da er det ekstra spennende å møte andre og høre hva de står for.

En riktig så koselig tur ble det i det vakre høstværet.

Om du ikke helt tror på alt det spirituelle, kan vi ihvertfall enes om at det er fantastisk vakkert her.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg