Siste maidagen i år, må vi gjøre så fin vi kan

Det er sol.

Det er vind og ikke så varmt foreløpig.

Men nå nekter jeg å sitte inne.

 

 

Jeg fant frem varmeteppet og satte på full styrke.

Dagen blir så mye lettere når man får sitte ute.

 

 

Egentlig skulle jeg nok tatt meg en gondoltur denne uken.

Ta boken min med opp på fjellet.

Det er så fritt og godt å sitte der.

Vi er enige gubben og jeg at det blir årskort et år til.

Å kunne stikke opp dit når vi har lyst, det er fint.

Og neste år er jo gubben hjemme hver dag.

Men enda har jeg ikke spist frokost, sov lenge i dag.

Vil ha kaffe først og bare våkne litt.

Så får jeg se hva jeg finner på.

 

Det er siste dag i måneden mai.

Lesestabel skal presenteres og jeg er klar.

Gjorde den ferdig i går kveld.

Jeg satt ved pc-en og jobbet, for det går mye raskere enn med iPad.

En hel stabel med leseopplevelser venter.

Jeg er heldig som har så mange bøker å lese.

Hadde jeg ikke fått så mange, ville jeg nok brukt biblioteket.

Kan ikke kjøpe 12~15 bøker hver måned.

 

Nå er et nytt Hverdagsmagasin kommet ut.

Jeg har en spalte der hvert nummer, Bokidioten.

Det er et flott magasin, spekket med forfatterintervjuer, matoppskrifter , lesetips og mye annet spennende.

Og det er helt gratis, ingen forpliktelser om kjøp.

Jeg må innrømme at innimellom kan jeg være litt vanskelig.

Jeg får litt panikk når jeg har glemt deadline og skal skrive noe morsomt.

Men vi får se hvordan det går.

Det er jo gøy også.

Vil du lese, finner du linken her:

https://issuu.com/hverdagsnett/docs/hverdagsnett3_22

 

 

 

Tutta og jeg er på plass.

Gubben satte opp teltet til oss i helga.

Vi krysser fingrene for at det blir vær til å sitte ute fremover.

Her koser vi oss.

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg