Rødbeter og fetaost er kjærester

Rødbeter og fetaost er kjærester.

Ja, det er jeg helt sikker på for de passer så godt sammen.

Men rødbeten kan være utro med snøfrisk, for det er også en god match.

 

Jeg bakte i ovnen 2 rødbeter, 1/2 rødløk, litt granateplekjerner, persille og tomater.

Olje, salt og pepper. Forsiktig med saltet for fetaosten er salt.

20 min 180 grader

 

Så la jeg en fetaost på toppen, 18 min til

Jeg hadde noen krutonger i en boks, de la jeg i en form ved siden av for å skjerpe sprøheten, ca 10 min.

Jeg strødde ruccola og krutonger på toppen

Salt og søtt og sprøtt og mykt og sunt

Nam nam

2 kommentarer
    1. Jeg måtte lese dette for å se hva som hendte med gamlekjæresten (oliven) men det ser ut til å ha endt bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg