Reisebrev. Første Tuifly til Rhodos, avreise

12.00

Vi har jo så god tid før flyet går.

Nå er vi av det tålmodige slaget når vi reiser.

Ja du tror det kanskje ikke, men til og med jeg er tålmodig.

5 timer til innsjekk er helt fint.

Vi har funnet oss en benk og har dermed en base hvor vi kan sitte.

Flyplassen virker tilnærmelsesvis normal, hvis man ser bort fra munnbindene og opprop om corona.

Slik jeg ser det nå var det bra for min kropp at flyet ble utsatt til kvelden.

Vi klarte til og med å forsove oss.

Gubben er bestandig oppe i 6~7 tiden så vekkerklokke trenger man ikke når frokosten varer til 10.

Vi snudde og vendte litt på oss og jeg var på do og bløte håndkleet mitt.

Det var jo så varmt så det er et godt tips for nedkjøling.

Jeg tenkte at nå står nok gubben opp for jeg hørte han så på klokka.

I halvsøvne tenkte jeg at nå må jeg bare sjekke klokka.

9.07, hæ.

Jeg røsker i min reisekavaler, vi måååå opp.

Nesten så jeg ble redd noen sekunder når han lå der helt rolig.

Vi hadde sovet siden 11 i går kveld.

Frokost ble det, deretter nedstressing på rommet til 12.

Nå har jeg det bra.

Tui sender melding om at transport står klar og venter når vi la der, buss nr 6.

Vi kan ikke si at vi er drevne når det gjelder munnbindbruk.

5 min på mamografi, vaksine 2 og hotellet i går, er ikke all verdens trening, men det kommer seg nok.

Tenk at det går an å ha vært så heldige at vi har sluppet unna hele året.

Gubben sjekker om det er mulig å finne ut når vi kan sjekke inn.

Vi hørte om noen som skulle reise på morgenen og innsjekk-køen var så lang at de måtte snu og dra hjem igjen.

Tror det er veldig mange utenlandsfly tidlig på morgenen.

Så her sitter vi og studerer flyplasslivet.

Det føles deilig å være med på å rulle hjulene i gang igjen for så mange.

Tenk på hvor mange arbeidsplasser som er berørt.

I dag

2 kommentarer
    1. Spennende nå er det så nærme det aldri har vært, må være deilig bare å være på flyplassen , når en vet det venter sol, varme og spennende steder i andre enden. ☀️✈️💺🌴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg