Periode 4, del 2, er i gang

Du sit her og glor?

Ja, jeg gjør det ja.

Nå er det del 2, av fire perioder.

Denne gangen kommer han hjem torsdag, for han har fri fredag, for da drar vi til Osterøy på krimhelg.

Vil du være med kanskje, sa gubben før han dro igjen.

Tror du det var meg han spurte?

 

Nei da, han spurte henne som  sitter ved hans føtter og ser bedende på han.

Det gjør ikke jeg altså.

 

 

I dag lagde jeg kyllinglår i pesto og mozarella.

Servert med stekte poteter og grønn salat.

Utgått datomerking kostet kr 30,- eller noe sånt.

Lårfilet, mozarella, pesto, chili, hvitløk, paprika, vårløk, spinat, fløte, salt og pepper

I ovnen 200 grader, ca 40 min

Rester til meg i morgen ble det også.

 

Fløten gikk ut på dato den 9, altså for 14 dager siden.

Den var like fin den skvetten der.

 

 

Så nå sitter jeg her blant bokstablene mine og surmuler litt.

Har egentlig ikke lyst til å begynne på ny bok.

Ikke lyst til å se tv.

Tja, noe må jeg finne på.

Kanskje jeg skulle kaste noen ødelagde briller, siden jeg har investert i nye.

Usikker på hvilken bok jeg skal velge.

Når jeg ikke vet helt hva jeg skal begynne på, da prøvelser jeg.

Åpner en og en bok og leser noen ord og kjenner etter.

Jeg har ni bøker igjen fra månedens stabel.

Lesestabel september 23, Romaner som har ventet

Pluss den jeg leser på senga.

Kanskje jeg får lest to til, hvis jeg ikke blir leselei, for det hender det også.

Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg gidder.

I dag

2 kommentarer
    1. Høres ut som det kan være lurt å kjenne på magefølelsen 😉 Ikke noe godt å måtte gjøre noe man ikke har lyst til. Jeg synes den pusen ser ganske så snill ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg