Periode 2, del 1,et spøkelse vasker vinduene mine

Ja her telles det ned til gubben blir pensjonist.

Hvordan det blir å ha trener(leses tjener) hjemme på dagtid, det vet vi ikke enda.

Det blir en helt ny epoke i livet.

 

 

Jeg må blant annet lage middag hver dag.

På bildet er det klippfisk med kålrot, bacon og hvit saus under planlegging.

Travelt, må lese ut boken også.

 

Det var før helga.

Lørdag ba vi gjester på reker og loff i all enkelhet.

Husk du kan ikke sitte passiv og vente på de gode dagene.

Du må selv skape de.

 

Denne uken forsvinner forbi i raserfart.

Det er som jeg ikke når å stå opp, før det er leggetid igjen.

Men dagene skapes så gode som det er mulig å få de.

Mandag hadde jeg bestillinger på ord og tirsdag andre meditasjonskveld.

Pluss at jeg var på legekontoret og tappet blod.

 

 

I går dukket dette spøkelset opp for å vaske vinduene mine.

Tenk både ute og inne, det er bare herlig.

Selvfølgelig kunne jeg gjort det selv.

Men dette snille spøkelset hadde lyst til å hjelpe meg og da sa jeg ja jeg.

Og det er så deilig når jeg tenker på at det er gjort.

Er ikke jeg heldig som har så snille venner.

Ja, for det var ikke noe spøkelse selvfølgelig.

Jeg har ikke så god kontakt med åndeverden at de pusser vinduene mine.

 

 

I dag har jeg og “spøkelset” vært på Bondepikene, bygda nye kafé og spist lammeskank.

 

Ser det ikke godt ut?

 

 

Jeg kjøpte med meg kveldsmat også.

Den skal jeg kose meg med nå sammen med boken min.

Så raskt gikk denne uken.

I morgen har jeg bestillinger igjen og så er det litt regnskapsføring.

Kanskje lage meg en liten AirFryer pizza til kvelden, tenker jeg

Ja, jeg er flink til å lage meg gode dager.

Hva med deg?

Hva vil du gjøre i morgen for å skape litt glede for deg selv?

Det kan du tenke litt på.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg