Ligger det noen og lurer for å manipulere deg?

 

Her ligger det en og venter på selskap.

Men vanskelig å åpne døren når hun ligger foran den.

 

Jeg banker på og det tar litt tid før det blir liv i henne.

 

 

Jeg har brukt spaden og hakket litt i snøen, så nå har den fått fart på seg.

 

 

Dette reiser nok sin vei i dag for nå er det fantastisk her. Sol og stille. Vi var nettopp på Åndalsnes for ukens matshopping og der blåste det så jeg hadde problemer med å holde bildøra. Sjellå kaller vi den vinden.

 

Fine pusen er ute og går.

Ja tilsynelatende kan det se sånn ut.

Blir du lett lurt av manipulerte bilder?

Tenker du ofte over at det som blir presentert foran deg, ikke nødvendigvis er sannheten?

Er du obs på at mye kan ses fra ulike vinkler?

Eller tviholder du på egen sannhet?

Det kan være du tar feil, at ikke alt er som du tror.

Det viktigste er å ha respekt for hverandre.

Hvis du vil jeg skal respektere dine valg, må du gjøre det med meg også.

Ikke alt har vi bestandig fasiten på.

Akkurat her har vi det.

 

 

 

Tutta er nemlig ikke ute og går.

Jeg bare snudde bildet så det så sånn ut.

Jeg viste dere sannheten skrudd et par hakk til siden.

Moralen i det kan vi jo ta med oss.

Vær ikke lettlurt, la ingen manipulere deg, tenk selv, gjør det som er riktig for deg.

Men husk å respektere at jeg kanskje mener sannheten er noe annet.

 

 

Det handler jo litt om preferanser også.

Tutta foretrekker snø mens jeg foretrekker Henning Olsen.

Solen er den samme for oss begge.

 

 

Lat er vi også begge to.

I dag

2 kommentarer
    1. I dag er det lov å være late! 🙂

      Måtte le litt for jeg trodde pusen var ute på tur – men så lå den så fint… ja bilder kan lure oss 🙂

      Lag deg en fin fin fredag i det strålende veret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg