Klar for ny jubeldag


Da forlater vi Halden for denne gang.

Vi har kost oss.

Og du verden, bilen er full så nå har vi shoppet for et helt år.

 

Vi er på vei til jubeldag i Oslo.

Først skal vi besøke Cappelen Damm. Veldig takknemlig for at de tar seg tid til å møte meg.

Takknemlig.

For en bokidiot er det jo som å være i paradis når man får besøke forlagene.

obs Leseeksemplarer

Men aller først besøker vi guiden vår og vertinne Bodil.

Hun er god å ha når vi kommer til storbyen.

Hun ledsager oss til Cappelen, der jeg skal møte Margrethe.

Margrethe, som er Forlagsredaktør, når det gjelder underholdningsbøker, til høyre.

Bente, til venstre, er forlagsredaktør for krim.

Dette er bøker du finner i dagligvare og kiosk, men også i bokhandelen.

 

Her er to serier det stadig kommer nye av og særlig den til høyre, er jeg veldig glad i. Om arkeologen Ruth Galloway.

Julie Hastrup har gitt ut sin 10. bok nå i denne serien, tre av de er foreløpig oversatt til norsk.

Hastrup kommer til Osterøy krimfestival i høst, så henne vil vi møte der.

Her er det mye spenning.

Her er mange av mine favorittforfattere og mange bøker jeg har lest.

 

Her er det mye kjent.

Jeg gleder meg over disse to.

Jeg liker jo gripende bøker, ikke for mye romantikk og veldig mange av bøkene du får kjøpt i dagligvare/ kiosk, er gode, gripende bøker. Det er slutt på at det kun er romantikk, selv om du selvfølgelig får det også for mange er glad i det.

3 innbundne bøker ble også med hjem.

Er vel ikke jeg heldig?

 

 

Bodil var heldig også, for hun møtte selveste Albert Åberg.

 

Nå er jeg klar for et eksklusivt møte som dere skal få lese om i morgen. ❤️❤️❤️

Det er gjevt, veldig gjevt.

Deretter er vi klar for feelgoodaften.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg