Kjempeenkle butterdeigssnurrer

 

Vi ble bedt på venners venner fest.

Alle skulle ha med mat til seg selv, men maten skulle settes på et felles bord.

Du verden der var det mye godt.

Jeg funderte litt på hva jeg skulle ta med, men valget falt på butterdeigssnurrer for det er enkelt  og godt.

De kan spises varme eller kalde.

1 pk butterdeig Tines ca 15 min.

Kjevle tre plater sammen.

Jeg smurte på snøfrisk, toppet med spekeskinke, soltørket tomat, ruccola, granateplekjerner og persille.

Så fort gjort å lage hvis du har lyst på litt snacks en kveld.

Rulles sammen, deles i skiver, i ovnen ca15 min 200 grader.

Det var litt mørkt der maten stod så jeg tror de ble seende litt tørre ut, men de var veldig gode. (Kanskje er jeg inhabil?)

Jeg hadde også med en grønn salat som tilbehør.

 

2 kommentarer
    1. Dette så godt ut. Butterdeig er noe jeg nesten aldri har brukt. Har du smurt dem med noe utenpå før du puttet dem i ovnen??
      Jeg fikk lyst til å prøve dette😊

      1. Smurte med egg men er unødvendig egentlig. Veldig lettvint å lage hvis man har ei pk i fryseren 🙂 kan fylles med akkurat det du liker best. Jeg har lagd før med Chorizo og en gang med røyka laks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg