Kjære venn Kan du se meg

 

Kjære venn

Kan du se meg

Kan du se den jeg virkelig er

Kan du se bakenfor fasaden min

Bak kroppen jeg ikke liker at du ser

Den jeg skulle ønske var så annerledes

Vakker slank og veltrent, alt jeg ikke er

Kan du se meg slik jeg egentlig er

Ikke se skavankene mine, ikke se alt jeg ikke greier

Ikke se de sviktende kreftene til alt det de andre gjør

Alt det de andre mestrer som jeg ikke kan

Kan du se meg slik jeg egentlig er

Kan du se meg

Kan du være sammen med meg og se meg som jeg egentlig er

Klarer du å se sjelen min

Ser du den jeg en gang var før alt ble så mye vanskeligere

Ser du hvor sprudlende jeg er på innsiden

Energien i meg, gløden når jeg er engasjert

Ser du gleden min over det jeg mestrer

Ser du hvor mye det koster meg å få til nettopp det

Hvordan jeg strever for å mestre

Hvor gjerne jeg vil

Ser du meg bak alle disse kampene

Greier du å se hvem jeg virkelig er

Den jeg er skapt til å være

Godtar du meg akkurat som jeg er

Har du ingen ønske om å endre meg

Da kjenner du også energien jeg sender deg

Sterk kjærlighetsenergi overført fra mitt hjerte til ditt

Takk min venn

Takk for at du ser meg

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg