Julen har på et vis vært slik.

 

 

Jeg trodde jeg hadde drukket opp frokostkaffen, men det hadde jeg ikke.

Julen har på et vis vært slik.

Dagene kommer og går og jeg har liksom ikke stått grepet de.

De blir bare borte.

Ikke har jeg lagd noe mat, vi har spist rester.

I dag skal jeg steke biff.

 

 

Dagen i går var slik.

En dagstur til Trøndelag, ca 4 timer hver vei.

En viktig tur for å møte familien.

Vi skulle hatt mer tid, men været og føret var litt usikkert, så da ble det sånn denne gang.

Det var mørkt når vi dro og mørkt når vi kom hjem og ingen vakre bilder å vise.

Når det var dagslys, var det snøfokk.

Men turen gikk fint og vi var glad vi kom oss avsted.

 

 

I dag har derimot noen malt himmelen med forsiktige penselstrøk.

Det var usedvanlig vakkert.

 

Dette er utsikten fra fremsiden av min sønns hus.

 

 

Vi var  bedt på ost og kjeks til lunsj i dag.

Vi har nemlig hatt abstinenser.

Vi har ikke sett lille frøken siden julaften.

Hun vokser jo så fort og de utvikler seg så mye nå den første tiden.

Vi er så glad for å ha de så nære.

I morgen skal vi spise nyttårsmiddag sammen.

Det gleder vi oss til.

Takknemlig er vi.

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg