Jeg ønsker så at du skal ha det godt

Jeg ønsker så at du skal ha det godt

Jeg ønsker så at du skal finne glede i livet

Jeg ønsker så at du skal se at livet det er en berikelse, noe vi har fått som en gave

Jeg ønsker så at du skal finne gleden,latteren, kjærligheten

Den er rundt deg for deg å plukke opp

 

Jeg ønsker så for deg at du skal klare å se kjærligheten

kjenne den, nyte den, kjenne hvordan den påvirker kroppen din

Jeg ønsker så for deg at du skal lære deg å elske deg selv

Se for et mirakel du er på jorden

Se at verdenskoret ikke er fullkomment uten din spesielle tone

Jeg ønsker så for deg at du skal forstå at du er ønsket

Du hadde ikke blitt født inn i denne verden uten at du hadde en misjon, en oppgave, en livsoppgave

Jeg ønsker så for deg at du skal finne den livsoppgaven

At livet skal åpenbare seg for deg  i all sin prakt

Jeg ønsker så for deg at du skal se at  sorg og smerte ikke er hele livet, men at sorg og glede går hånd i hånd

Ja, det er tunge tak, det kan være tøffe tider, det kan være mye lidelse og smerke og frykt, men det kan og være kjærlighet

Kjærlighet og glede og takknemlighet

Jeg ønsker så for deg at du skal se dette

Jeg ønsker så for deg at du skal føle dette

Du er verdifull

Det er kun en eneste av deg i hele verden, i hele universet er det kun et eksemplar av deg, du er unik

Jeg ønsker så for deg at du ser hvor verdifull du er

Du er viktig

Du er den lille brikken noen mangler i livet sitt for at de skal se at de er verdifull

Vi er medmennesker

Sammen danner vi kjærlgiehten

Sammen danner vi lyset

La oss lyse sammen

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg