Jeg ønsker å koble fra tankene litt

Jeg ønsker å koble fra tankene litt

La hodet bli tomt

Skal tro om det er mulig

Innimellom er det slitsomt

Særlig når tankene spriker i alle retninger

Når de hopper fra det ene til det andre

Når du i tillegg hører noen snakke inne der

Folk du kjenner, stemmer du drar kjensel på

Du hører ikke hva de sier, men du ser dem og hører lyden av stemmen deres

Enda godt du ikke må svare

Men det er slitsomt

 

Noen  ganger er det bare dine egne tanker

Men de kan være slitsomme de også

Du ønsker å få fred en stund

Til og med om natten er de der

Du våkner og hører tankene

Ja de snakker høyt da også

 

Noen ganger kunne jeg tenke med å bytte til et roligere hode

Men jeg ville vel mistet litt av meg selv

Det vil jeg heller ikke

Jeg må vel vare være som jeg er

Jeg kryper litt inn i stillheten

Meditasjon hjelper

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg