Jeg må vel bare innrømme det.

Jeg må vel bare innrømme det.

Jeg liker slett ikke snø.

Vi fikk spørsmål fra en ung herremann vi kjenner om vi kunne hente han på Bjorli.

Det er klart vi kunne det.

Det tar 45 minutt for oss å kjøre fra Isfjorden til Bjorli.

 

 

Romsdalshorn, Vengetindene, Bispen, Kongen og Dronninga, badet i sol.

 

Sola lyste opp Trolltindene.

 

 

Elva hviler seg

Alt dom gror, har hviletid under snøen.

 

Alt er blått.

Vinterferie, mye folk på Bjorli

 

Norges fineste rundkjøring

Og en av de vakreste guttene i verden, synes jo bestemor

 

Da går turen ned igjen Raumadalen

Tilbake til Isfjorden.

Ja, jeg må bare innrømme det.

Jeg liker ikke snø.

Men du verden det er vakkert her.

I dag

4 kommentarer
    1. Her kjørte jeg for en måned siden, rart å se de “kjente” stedene. Det er vel ikke de fleste som tar denne turen vinterstid. Jeg har kjørt her en gang tidligere en sommer for veldig mange år siden. Og turen i vinter ga meg planer for sommeren. Jeg liker fjellet bedre om sommeren, men vinterpynten ser flott ut på bilder.

      1. Vakrest er det oppover dalen om i mai, synes jeg 🙂 Jeg er oppvokst der. Vi har hytte nedenfor Trolltindene. Jeg husker redningsaksjonene om somrene når de hentet ned klatrere som hadde forulykket og en elv som da var full av laks og ørret 🙂

    2. jeg er helt enige ,ny snø er vakkert,ikke gammel og skitten snø ,men jeg liker ikke snø jeg heller ,så nå håper vi får det regnet som er meldt så det får vaske bort forrige helgs snømengde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg