Jeg leter etter viljen min

 

 

Jeg leter etter viljen min

Har noen sett den skal tro

Den forsvant for meg

Den ble borte vekk

Jeg hadde en liten flik av den en stund

Men så ble den oppbrukt

Jeg satte meg ned for å vente på mer

Men det tok sin tid

Jeg måtte lete

Jeg gravde så dypt så dypt, men det var som om det var tomt akkurat nå

Samtidig visste jeg at jeg måtte finne litt

Jeg hadde bruk for bittelitt mer viljestyrke

Men det var så tomt

Tomt

Så jeg satt og jeg satt

 

Noen dager er bare sånn

Det er ikke så mye å hente av krefter

Jeg må lete etter viljen

Den er liksom blitt borte

Det er som om det er et lager der inne et sted, som tømmes

Viljelageret blir brukt opp

Det er ikke så lett å få bestilt nytt heller

Det kommer ingen varelevering på døren

Ingen postnord med en viljepakke

Derfor sitter jeg litt til

Da er det som om det siger til igjen litt etter litt

Når jeg så får tak i den,  kan jeg fortsette

I dag

 

2 kommentarer
    1. Åååå så godt at man ikke er aleine 😅 Ting tar tid heter det, men du finner den nok til slutt. Jeg sier ofte til meg selv når energien er borte: Når det føles rommt ut, så bruk litt til. For når man bruker energi får man oftest mer. Og da kan man klare utrolig mye. Åsså gjør jeg det 🥰 og klarer som regel å nå mitt mål for dagen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg