Jeg har gjort det jeg lovte

Det er blitt mildvær.

Jeg lovte jo å ta med noen varmegrader fra syden og slippe ut, så nå er det gjort.

Jeg er ikke så tett i brystet nå, så kanskje er det bedre luft for meg.

 

Vi har en rolig dag i dag.

Jeg har hatt telefontime med Lars Omdal, på Balderklinikken.

De påstår at fasteimiterende diett skal være så bra for helsa, men er fortsatt ikke hellig overbevist om det.

Jo da, noen kg har jeg gått ned, etter 8 perioder a 5 dager, men ikke mye endring på prøvene.

Blodsukker, insulin, leverprøver går noe ned, men ikke mye.

Jeg spiser jo veldig lite sukker i hverdagen også.

Igjen fikk jeg tilbud om diabetessprøyte men takket nei.

 

Nå har jeg lang pause fra diett.

Det er ikke anbefalt å faste for ofte.

Nå skal kroppen få ro, til langt utpå nyåret.

Jeg tror dagslys og sol er like viktig for kroppen.

Mørketid er ikke kroppen min begeistret for, den blir slapp.

Men snart “snur” sola.

Og jeg reiser snart til sommer i Australia.

Blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på mer sol og varme i vinter.

 

En liten tur til Åndalsnes ble det i dag.

Gubben liker å lufte kjerringa litt.

I morgen skal vi en tur til Spjelkavika, utenfor Ålesund.

Litt shopping,  for jeg har lyst på noen nye klær.

Gubben har et ærend til Veidekkekontoret der, i forbindelse med at han snart er pensjonist.

 

Rester i dag.

Magen synes det blir tungt med julemat.

Enda er det litt igjen, men det er mulig jeg fryser det.

I morgen blir det nok sushi, resten av uka har jeg ikke planlagt.

Alenejul ble det visst ikke likevel.

Vi skulle egentlig ha en rolig julaften, bare oss to.

Men så kom det en invitasjon og den takker vi ja til.

Det kan jo bli rett så hyggelig det.

 

Nå skal jeg lese ut denne boken.

I dag.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg