Jeg drar på svensk uke på Arthur Findlay, 2021, blir du med?

 

 

Jeg drar på svensk uke på Arthur Findlay, 2021, blir du med?

Mange jeg har snakket med har lyst til å dra til Arthur Findlay spiritual college, men er litt skeptisk, fordi de føler de ikke mestrer det engelske språket.

Jeg brenner for at flest mulig skal få oppleve atmosfæren og energiene på Findlay.Derfor har jeg bestilt svensk uke 17-24. april 2021. Jeg får ikke betalt for å få med meg noen og jeg betaler alt selv, hvis noen tror jeg får vervepremie, så stemmer ikke det.

Det kommer også til ca 1000 kr ekstra på disse kursene fordi alt blir oversatt til svensk.

Jeg håper å få med meg flest mulig norske denne uken.

Mange har vært på svensk uke allerede og er svært fornøyd.

Dette er et kurs for både nybegynnere og viderekomne så har du ikke prøvd så mye før, er det helt ok.

Vi er flere som har bestilt allerede, men kursene er nettopp lagt ut, så er dere snare kan det være dere får single rom, hvis dere ønsker det. De finnes både med og uten bad.

 

 

Svensk veckan

Som jag har lovat har jag även i år några nya lärare med i vårt team denna vecka och jag försöker verkligen ge er det bästa jag kan år efter år. Detta är lärare jag stolt kan kalla mina vänner och de har allihopa lång erfarenhet av att jobba för andevärlden.

Vi kommer skapa en magisk vecka tillsammans där vi delar med oss av våran kunskap för att hjälpa dig växa och få ett bättre självförtroende samt ha en underbar tid här på colleget.

Vill du förstå medlemskapet bättre och kanske ta det där lilla extra klivet framåt då är detta en vecka för dig.

Om du vill praktisera andlig konst så ta gärna med dig eget material. Det finns torrpastel och pennor att låna men bara det nödvändigaste.

Det kommer att ges lektioner, grupparbeten, services och vi startar alltid morgonen med meditation tillsammans.
Detta är en vecka för helt nybörjare till elever med lång erfarenhet.

Det kommer finnas möjlighet att boka privatsittningar med lärarna och om du bekymrar dig över din engelska så behövs inte det. Vi har mycket bra översättare med oss så du kommer inte missa något.

Så häng med mig och mitt fantastiska team till en fantastisk plats i en underbar miljö.

 

COURSE TUTORS

Price: £649.00

Course Supplement £95.00

Kurset blir da 744 pund. Pundet ligger som regel mellom 10 og 11 kr. Dette inkluderer kurs, overnatting og mat, så kommer eventuelle tillegg hvis dere vil ha annet rom. Det billigste er delte rom med bad på gangen.

Single Room Supplement

£100.00 per person per course (5 – 7 Nights)

en-suite betyr med bad

Single en-suite: £90 per room + VAT, med mad

Single basic: £80 per room + VAT, uten bad

Double/Twin en-suite: £115 per room + VAT, double rom med bad

Double/Twin basic: £110 per room + VAT, double uten bad

Tilsammen mellom 10-14 tusen alt ettersom hvor dere bor og hvilket rom dere ønsker.

 

Når det gjelder reise, er det enklest å dra med Ryanair. De er billige og de flyr til stanstead, som er bare 15 min med taxi til skolen. Koster ca 2000 t/r inkl bagasje.

Jeg hjelper de som ønsker hjelp med bestilling både til skolen og fly, hvis noen er usikker.

Så kjenn etter stemmen inni deg. Er dette noe du ønsker å være med på, så bli med oss.

Det vil bli en fantastisk opplevelse, det er jeg sikker på.

Etterhvert som folk melder seg på, får de tilbud om å være med i den norske Arthur Findlay gruppen på facebook, som er for de som skal eller har vært på Findlay.

Mia Ottosson har samlet noen av de beste lærerne på Findlay, så det er jeg også spent på, da jeg trenger virkelig å øve. Men mest av alt, elsker jeg bare å være på skolen. Å sitte i stolen min, kjenne på energiene, og for ikke å snakke om menneskemøtene. Flere jeg har møtt har blitt veldig gode venner.

Dette er et sted der vi godtar hverandre slik vi egentlig er inni oss og det er helt nydelig. Jeg får en egen ro når jeg er der og den savner jeg når jeg kommer hjem igjen.

Nå gleder jeg meg veldig.

Jeg drar 9. mai i år på kreativt kurs, jeg har bedt coronaen holde seg unna og jeg drar igjen 19. september, på transemediumskap.

Bare det å oppleve skolen er et eventyr i seg selv, den nydelige parken, som kommer til å være fantastisk når vi kommer til 17. april. Bildene jeg tok over her, var første uken i april i fjor.

Vil du bli med åpner du linken og melder deg på eller tar kontakt med meg.

Jeg deler nå i de spirituelle gruppene og håper veldig mange av både tidligere og nye elever blir med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg