“Influenseren” er stylet, klar for fotoshooten.

Influenseren er klar for dagen, stylet, ready for fotoshooten.

Æhhh, kanskje ikke helt, jo det er jeg, dette er meg.

Usminket. Ikke greid håret eller kommet meg i dusjen.

Ingen restilane, Botox eller rynkekremer.

Her er det bare sånn.

Og vet du at himmelen faller ikke ned i hodet på meg, likevel.

Jeg har en oppgave til deg, hvis du ikke allerede har gjort det.

En tjeneste til meg, hvis du vil? Ikke tvang, bare nesten.

I og med at jeg ikke får tak i deg, er det vanskelig å tvinge.

 

 

Og verv gjerne alle du kjenner.

Hadde vært gøy å komme over 6000.

Jeg skal legge ut et dele-innlegg også.

 

Når vi er hjemme begge to, har vi fellesfrokost.

I går bakte jeg brød igjen.

Som jeg fortalte i går, har jeg ikke helt kommet i dialog med kroppen igjen.

Den roper bare høyt salt og søtt om hverandre, etter at den ikke fikk mat på et par døgn.

Jeg må derfor fininnstille den igjen.

Hva vil du ha på brødskiva, spør jeg, så smørblidt.

 

Vel, vel.

Ikke alle spør og venter på svar.

Noen bare gumler i seg i full fart.

 

Når så jeg har lyttet iherdig til kroppens innerste ønsker og dandert ferdig mine brødskiver.

Ja, da er fellesfrokosten over.

Der sitter jeg i ensom Majestet.

 

 

Jeg har kommet i gang med dagens oppgaver.

Det ene var at jeg byttet plass på kjolene i garderobeskapet.

Finkjolene byttet plass med hverdagskjolene.

Hvorfor i all verden ha god plass til finklær når man har mest hverdags?

 

En viktigere ting jeg har gjort, er å sette opp planen for ny diettrunde over helga.

Handleliste og hvilken diettplan jeg følger hver dag.

Jeg har ulike menyer å velge fra og må plukke de jeg kjenner jeg orker å spise.

Jeg synes jo at maten egentlig er gruelig kjedelig og ofte byr det meg imot.

Men det er bare å begynne på dag 1 og ta måltid for måltid.

 

 


Neste oppgave blir å skrive bokblogg om månedens leste i juli.

Der har jeg ikke begynt, så det vil ta litt tid.

Og jeg har enda ikke nådd å åpne denne nye krimboka.

Det er tredje dagen den ligger på vent.

Rart hvor fort dagene går, selv om en ikke gjør så mye.

Ikke skal jeg lage middag, har suppe fra i går.

 

Men først skal jeg meditere.

Sa jeg ikke det i går også?

Gjorde jeg det?

Tja, synes å huske at jeg lukket øynene noen minutter for så å ikke gidde mer.

Da prøver vi på igjen.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg