I dag vil jeg berømme alle som tør

 

I dag vil jeg berømme alle som tør

Alle som tør å gå utenfor rammen

Alle de som tør å stå frem og vise hvem de er

Hurra for dem som har mot til å være annerledes

Vi har så lett for å snakke om dem, og da ikke på noe positiv måte

Hvorfor det

Hvorfor skal vi se ned på de fordi de ikke er lik oss

Du er ikke lik meg og jeg er ikke lik deg, ja da er vi  annerledes

Hvorfor skal vi da prøve å være like

 

Hvorfor skal vi kle oss likt

Hvorfor skal vi mene de samme tingene

Hvorfor skal vi ha samme tro

Hvem skal bestemme hvem av oss som har rett

Skal du eller skal jeg

Blir vi enige

Jeg sier hurra for de som tør

De som tør å stikke nesen frem og vise seg frem

De som tør å vise sin egenverd

De som tør å vises i flokken

De som våger å ha en annen mening

Det skjer ikke endring uten at man våger å gjøre ting annerledes

Verden hadde stått stille , ingenting hadde utviklet seg, uten de som tør

Hurra for de som tør

Hurra for de som tør å tenke utenfor boksen

Hurra for de som lager nye linjer

Nye linjer som igjen vi igjen kan trå utenfor

En gang trodde man at jorden var flat

Det krever mot å gå mot strømmen

Det kan være strevsomt å gå en annen vei enn alle andre

Likevel er det mange som tør

De kaster seg ut i livet og er ikke redd for å vise oss andre at det er ok å tørre

Det er fint å kunne vise hvem en er

Hurra for de som tør

Hurra for de som tør å begi seg utenfor streken

All ære og respekt til dem

I dag

 

Lik gjerne Lillasjel på facebook, da får du følge bloggen min: http://www.facebook.com/Lillasjel

Instagram marianntokle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg