Hvorfor skal vi bry oss med hva andre gjør

Jeg blir glad for alle som deler Lillasjelsiden min på facebook: http://www.facebook.com/Lillasjel

 

 

Hvorfor skal vi bry oss med hva andre gjør

Hvorfor tror vi mer på dem enn på oss selv

Hvis noen sier noe dumt, hvorfor skal vi gjenta det

Kast det

Kast det sier jeg

Man skal ikke bry seg med andre hvis de ikke oppfører seg som de skal

La de gå

La de gå sier jeg

La dem ikke berøre deg

Så snart du bryr deg med hva de sier, da gir du de styrke

Hvis ingen vil høre, da blir de usynlige

Det er ikke vits i å rope, hvis man ikke blir hørt

Det er ikke vits i å prøve å såre hvis det ingen virkning har

De har det egentlig verst selv

Du kan gå din vei

De må leve med det sure i seg hele dagen

Ja, om natten og

Tenk hvor vondt det må være

Å gå rundt og være sur er rett og slett vondt

Å være full av stygge nedbrytende tanker er veldig vondt

Man kan ikke gå bort fra seg selv

Man får ikke endret andre

Man kan kun endre hva man selv vil reagere på

La de gå

La de gå ,sier jeg

Ikke gi dem mer styrke

Ikke gi dem noe mer ord

La de bli usynlige

Er de usynlige, ja da blir de ikke sett

Hva er vitsen da, hvis man ikke blir sett

Slutt å bry deg med det du ikke har godt av

La de gå

I dag

 

Jeg øver meg på å spille inn en del av bloggene mine på YouTube og vil du abbonere på Lillasjel der, er jeg glad for det. Det er gratis. Søk bare opp Lillasjel og del gjerne. Jeg er i startfasen og selvlært så gi rom for St det nok er ganske amatørmessig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg