Hvem er jeg nå, spør du

 

Dette er personlige Lillasjelord skrevet på bestilling. Ta kontakt hvis du ønsker dine egne. Du bestemmer selv om de skal postes i bloggen. De blir alltid sendt deg til gjennomlesing først. Kontakt http://Www.Facebook.com/Lillasjel eller sms 99467178

Hvem er jeg nå, spør du

Hvor er det blitt av den jeg var

Jo jeg er her, bare på en annerledes måte

Det er som om tiden stoppet opp en stund

Som om det åpnet seg et krater jeg falt ned i

Men vet du, jeg klatret like godt opp igjen

Det ble litt knall og fall underveis

Kom meg nesten opp, falt ned igjen

Og så opp igjen

Ja helt oppe der jeg var, er jeg nok ikke enda

Kanskje skal jeg heller ikke dit

For mye er endret

Noe av det er litt vanskelig å fordøye så gi meg tid

Men det har også skjedd mye bra

Jeg har fått en ny hjertevenn

Det er god healing det

Jeg er også blitt mye åpnere

Det er som om sansene mine har eksplodert

Jeg føler mer, jeg hører mer, jeg ser mer og vet mer

Jeg har en annen nærhet til det som skjer rundt meg

Jeg har aldri vært den som lagde drama

Nå skyr jeg det enda mer

Det er fullstendig bortkastet tid

Jeg lever, jeg har det bra, jeg omfavner livet

 

Ja det er helt sant det du sier

Sånn er det

Du er flink til å sluse ut det negative også, det er bra

Legg aldri på lager de vonde tankene

Du er kreativ, hva med å skrive

Skriv ned alt du tenker på

En gledens bok og en litt surmulingsbok

Ikke at du er den som surmuler, men for å få ut det som er vondt

Du har mange ord i deg som vil ut

Det er nesten så de sprenger på

Bilder og ord, bruk kreativiteten din

Når du nå har åpnet mer opp for sansene dine, ville du ha en større kontakt med det ubevisste

Bruk det for det vil glede deg

 

Du er forbi stadiet der du føler for at noe må endres

Du er den du er og det må folk finne seg i

Du er åpen, snakker fra hjertet og ser ofte ting med en dybde ikke alle greier

Du er derfor en person det er lett å komme til for å få gode råd

Da tenker du litt, funderer noen sekunder og så kommer forslagene til hva vedkommende kan prøve

Og du tvinger deg ikke på noen

Men du er der når de har behov for deg

Det bil nok komme flere i tiden som kommer

Når du føler deg klar for det

Det vil ikke bare hjelpe dem, men også hjelpe deg

Du vil da bli enda mer den du er ment til å være

Begrensningene du føler på, vil være der, men de vil ikke stoppe deg

Drivkraften din er for stor

Du vil aldri gi opp og bli sittende

Istedetfor vil du søke nye veier, små stier du ikke har gått før

For det er som om veien er blitt åpnere på et vis

 

Skjær i sjøen vil det bestandig bli i et langt liv

Det er noe vi alle vet

Det visste du før og enda mer nå

Men du har oppdaget at du har mer kraft og styrke i deg enn du var klar over

Det har forbauset deg og gledet deg

Du er klar for å ta fatt på veien videre

Du er utrolig spent på hva som venter deg bak neste sving

Vær obs på menneskemøtene, det vil det bli mange av

Du vil knytte nye knuter i energinettet ditt og åpne enda mer opp

Det blir spennende tider du vakre sjel på jorden

Gjør deg klar for nye vakre, spennende eventyr

Det var våre ord til deg

 

Stress ikke, gi deg tid

Det har vært en omveltning i livet ditt

Kroppen trenger ro

Gi deg selv gleder, ha ikke dårlig samvittighet for det som må vente

Gledene er som penger i banken, de renter seg og er god healing

Du er et vakkert menneske

Du gjør mye godt for de som kommer på din vei

Mye mer enn det du selv ser

Vær stolt av deg selv

Gi deg selv en klapp på skulderen hver kveld

Åpne hjertet ditt fullt ut

Send ut kjærlighet og kjenn hvordan den kommer i retur

Det er god healing

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg